![]() |
BOB Cools bekende... Fraude?
Hij zei al lang voor het bekendmaken van de uitslag:" het is toch dankzij de media dat we gaan winnen".
Heeft die oude gek zijn mond voorbij gepraat? Ik eis verkiezingen op papier. In ALLE Ditricten gaan de stemmen van VLD naar VB. In heel het land is dat zo. .... behalve.... voor de antwerpse gemeenteraad. Ik denk dat we vandaag het ware gezicht van belgie gezien hebben. |
Is het zo moeilijk om te aanvaarden dat de groei van 't VB in Antwerpen gestopt is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De complottheorie zou enkel kloppen als alle partijen er op zouden vooruitgaan behalve het blok (en groen natuurlijk).
|
Citaat:
|
Omdat Janssens zijn stemmen gewoon haalt bij de coallitiepartners tiens.
Geen enkel partij zou dat pikken moesten ze het weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
och ja jij geloof ook in sprookjes zeker. Dat men in de peilingen de spa eventjes 15% zou onderschatten. Dit systeem deugt niet en dat zeg ik al jaar en dag.
En het VB is en blijft globaal gezien de enige winnaar van de verkiezingen. |
VB had voldoende getuigen die je wel zou horen mocht er gefraudeerd worden ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb op Bob Cools ook horen vertellen dat de overwinning er is gekomen dankzij de medewerking van de media, wat trouwens voor velen een publiek geheim is... :oops: Maar dit is natuurlijk geen bewijs van fraude... |
Hetgeen ik heb opgemerkt is zijn uitspraak op de VRT
Op de VRT stond de reporter bij Leona Detiége en Bob Cools, den Bob zijn reactie als hij hoorde da de sp-a 35% haalde: "JA!!! We hebben ze meegekregen. De allochtonen zijn ons gevolgd, JA!!!" |
Citaat:
De journaliste kon niet snel genoeg zeggen dat ze onpartijdig waren. Wat een grove leugen. Dat de arme man bovendien seniel aan het worden is, bleek uit zijn reactie achteraf. Hij stond al wauwelend te kijken naar esn scorebord dat voor ons onzichtbaar was. Opnieuw werd hem een vraag gesteld maar hij antwoordde niet eens meer. Dat s wel het toppunt van arrogantie. |
t'is simpel, t'was met z'n allen en alle mogelijkheden tegen het VB en toch blijven ze stand houden;-)
|
Citaat:
De knuffelpolitiek heeft als enig doel : stemmen ronselen. |
Ik vind het een beetje grappig dat 20 zetels nog steeds 20 zetels blijven, terwijl Groen en VLD gewoon hun zetels aan SPA moeten afgeven!
En maar jodelen dat ze gewonnen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be