![]() |
Hoboken de fraude ten top?
P. janssens past de taktiek van stalin toe:" het is niet belangrijk hoe het volk stemt... het is belangrij wie de stemmen telt".
Er moet dringend terug op papier gestemd worden! |
Zei u dat ook toen het VB keer op keer stemmen won?
|
Ik vind het toch ook maar raar dat elektronische stemmen opnieuw geteld moeten worden 8O Heeft niets met fraude te maken, maar gewoon een opmerking i.v.m. technologie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk hoe het steekt bij het VuilBlok :)
|
Ongetwijfeld heeft men in Hoboken schrik van een Zelzaatse score :mrgreen:
|
Allahu Akbar!
|
Citaat:
Maar het komt de geloofwaardigheid van ons kiessysteem zeker niet ten goede dat het Vlaams Belang bijna overal (spectaculair) vooruitgaat, behalve juist daar waar er na het sluiten van de stembureaus technische problemen zijn. |
Uitslag Hoboken bekendgemaakt. PVDA op de wip. :mrgreen:
|
Citaat:
|
Rekenen op overlopers? Is de macht dan toch het enige wat telt. Tja, de lokroep van de vetpotten hè...
|
zie de vb'ers kronkele en zweten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, in Sint Niklaas ging het VB Willockx ook oppeuzelen. In Mechelen, toch ook een redelijk VB-bastion, vangen ze bot. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kronkel en zweet niet, ik stel enkel vast dat VB 0,6% gestegen is in Antwerpen, zijn zetels heeft behouden en alle voorafgaande concerten, sirenes en belerende vingertjes nogmaals eens een maat voor niets zijn geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
In Mechelen heeft de technische dienst van de stad een paar 'problemen' verholpen heeft aan de stemcomputers terwijl alleen de techniekers van de leverancier van het materieel daarvoor bevoegd is. Mja :roll: de omzendbrief hieromtrent is hier duidelijk genoeg in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be