![]() |
De winter van Dewinter is begonnen
Ondanks het grote vreugdegekrijs van hun de facto bange fuhrertjes, begint het te spannen voor de zwartzakjes.
De verwachte inhaal tegenover de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 is er één met twee gezichten:
Dewinter haalt zijn 35 procent in zijn "wingewest" al helemaal niet: hij zakt, lichtjes maar de rest zal volgen. Laat ze nu maar champagne drinken. Het zal op hun maagjes liggen. Mijn voorspellingen waren juist....En nu nog de weerbots in 2007 en dan begint het einde. Dit is niet het begin van het einde. Het is het einde van het begin. En... Waar komt nu de beloofde doorbraak van het Cordon door het VB? De champagne vloeide hier met stromen. Wie laatst lacht....Kijk mijn postings nog eens na: ze blijken hout te snijden...Sorry zwartzakjes: het is weeral niet gelukt. :) Met SP.a-Spirit is het ander niet slecht gegaan. En het zal nog beter gaan indien mensen nu eens voor hun eigen belang gaan stemmen, ipv dat van een aantal tweederangspolitici :-P |
pff, als ge 33 % hebt en ge kunt daar nog 0,5 % bijdoen hebt ge geen slechte zaak gedaan...
Ik geef grif toe dat ik op meer gehoopt had, en enige teleurstelling is er dan ook... Maar stagnatie is geen verlies. |
Natuurlijk heeft de Feremans er weer de ballen van begrepen... :lol:
Zo'n patékes zullen het VB wel terugdringen... Ik vrees dat het feest niet lang zal duren... |
Laat ze nog meer autochtonen uit de stad wegpesten en geef de migranten nog meer inspraak.
Ik voorspel dat dit wel eens een bloedrode overwinning kan worden. Nu zijn er in Antwerpen nog meer mensen onveilig en hebben ze nog minder te verliezen. Ik vrees het ergste voor mijn stad. |
Stel nu voor dat er morgen nog een hertelling is ;)
|
Citaat:
|
Mijn vloek begint te werken.
|
Citaat:
|
Wie heeft er preciese cijfers over het aantal vreemdelingen dat heeft kunnen stemmen / of gestemd heeft in Antwerpen, en over het totaal aantal kiezers?
|
Citaat:
|
Neen, de groei die mindert en uiteindelijk de ondergang van het VB zal betekenen.
En uiteindelijk ook de rest, maar alles me ne keer. |
Citaat:
Een kleine winst in Antwerpen ondanks de steun van VLOTT met stemmenkanon(netje) Coveliers Idem voor Mechelen. En een achteruitgang in Gent. Voor het overige stijgen ze bijna overal maar minder dan de scores van de verkiezingen van 2004 deden uitschijnen ook de resultaten voor de provincies laten een gelijkaardig resultaat zien kortom, ik ben redelijk content, en hoop dat dit inderdaad het begin van het einde en een nieuw begin is... ps proficiat aan patrick janssens. niemand, ook ik niet, had van een dergelijke monsterscore kunnen dromen en hij heeft 10.000 voorkeurstemmen meer dan fdw. waar zijn de zwartzakjes met hun fdw haalt veel meer stemmen dan pj gebleven hunne kak aan het inhouden zekerst |
Enfin, overmoedige jihadi's krijgen nu 6 jaar vrij spel om moord en brand te stichten, totdat zelfs de extreemtste linkse zijn ogen open gaan, of volgens de sharia terechtgesteld is voor zijn onzedig gedrag.
Ach ja, misschien is het wel goed voor het VB dat de migranten eens vrij spel krijgen. |
Citaat:
|
Binnen 7 maanden is de volgende 'meeting' :D
Lachwekkend hoe de kopstukken zitten te zeveren over het ??verlies, terugdringen?? van het Vlaams Belang. Bij de volgende kun je terrecht de vergelijking maken met 2004 :) |
Citaat:
dit moet zowat het zieligste bericht zijn dat je hier ooit gepost hebt een beetje boos? of gewoon teleurgesteld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En VB ging er in Antwerpen toch nog zo'n 5.000 stemmen op voorruit en is nationaal de grote winnaar. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be