![]() |
VB wint in 12 gemeenten
Ziehier een lijste waar het VB de grootste partij is geworden.
Berendrecht Deurne boom ekeren hoboken Lier Merksem Niel Schoten Stabroek Wilrijk Aalst Bij deze het woord meerderheid aangepast in grootste partij. |
Citaat:
|
voor de meest bescheten & tegengewerkte partij in europa, is het een mooi resultaat.
|
Citaat:
De meest bescheten partij in Europa. Mooie beschrijving :rofl: |
Citaat:
dat komt om het met de woordenlogica van fdw te zeggen : 'doordat zoveel eigen volk de stad ontvluchten' :lol: |
grootste partij = meteen "de meerderheid"
:oops: :oops: VB'ers zijn er precies ECHT NIET goed van dat ze in de steden verliezen én bovendien in Gemeenten Zoals Schoten NIET zullen kunnen besturen. morel effect : nihil ! Ik vermoed dat er velen hun pillekes zullen moeten pakken . Philippe de winter was pissed ! KAN-NI-BI-LI-SE-REN !!! :lol: :lol: :lol: |
idd ze hebben alles uit de kast gehaald om het VB door de stront te trekken.
Barman met z'n feestje VB's inschakelen Alle partijen tegen het VB Hen voor de rechtbank sleuren ................... is wel laag bij de vloer, maar t'is politiek he:| Dus is het resultaat toch goed, het was een tegen allen. Op naar de federale verkiezingen :cheer: |
in Vilvoorde de 2de grootste partij, en dit na verlies bij de vorige verkiezingen, fantastisch gewoon ! :)
|
Citaat:
Als ik me nie vergis heb ik zelfs een traan en een trillip gezien :D |
Citaat:
|
Citaat:
moar manneken toch ... moet ge een beeseken hebben of ne lekstok ? of ge kunt natuurlijk gewoon op uwen duim zuigen :lol: |
Citaat:
kannibaliseren ? is dat niet het opeten van 'eigen soort' ? ;-) tjah tjah... cs is dus duidelijk een uitvinding van filipke |
Citaat:
|
Citaat:
je moet dat ergens bekijken als een verrechtsing van de traditionele partijen... nu ze de tacktieken van rechts ook al beginnen overnemen Op naar de federale verkiezingen :cheer:[/quote] |
allez binnenkort ist geen antwaarps meer in antwerpen maar arabisch:lol:
hamderelah |
Citaat:
dus 't vb ziet al de kiezers die niet voor hen stemmen inderdaad dus als anti-stemmers tot zover het vb-fabelke van vorige verkiezingen uit de wereld ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Vb is één partij, geen samenhangsel van alles en nog wat. Vind dat wel zielig hoe al die "grote" partijen tesamen zich moeten haasten en prutsen om toch maar te zorgen dat ze zeker niet de meerderheid zouden halen. Man op man durven ze niet aan. enfin t'is gelukt met 1,5%:roll: :lol: |
Citaat:
niet iedereen heeft dat geluk he :vlaander: de winnaar van het land8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be