![]() |
vlaggenzwaaierkes
:vlaander:
Weet er iemand hoe je van die vlaggenzwaaierkes kan maken? Die saven als gif-formaat en dan elk frame gaan hertekenen is geen optie want het is niet zo simpel om een tekeningetje in die vlag te verwerken. |
niemand? :(
|
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned:
|
ja da vraag ik dus ni he
|
Vlaggenzwaaiers zijn identiteitshoeren.
|
* vogel *
|
Bah!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar da was dus mijn vraag ni, ik wil zelf zo van die vlagskes kunnen maken. |
:vlaander::belgievl::grootned::vlaander::belgievl: :grootned::vlaander::belgievl::grootned::vlaander: :belgievl::grootned::vlaander::belgievl::grootned: :vlaander::belgievl::grootned::vlaander::belgievl: :grootned::vlaander::belgievl::grootned:
Citaat:
|
da vroeg ik dus ook ni he.
|
wa vroegde gij eigenlijk ook alweer?
|
Hij wilt da peke van zijnen avatar, da mee zijne voet op diene kapitalist sta, mee da vlagske doen zwaaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Waarom kan ik enkel met :vlaander: en :grootned: en niet met de Nederlandse vlag zelf zwaaien? Dat is toch jammer eigenlijk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be