![]() |
Leuven: Forummeeting 14 november
Beste forumleden,
Ambiorix en ik hadden gedacht om nog eens een forummeeting te doen in dé studentenstad van het land! Leuven! Omdat het toch maar maanden zou duren eer er een plaats en dag afgesproken zou worden, hebben we dat gewoon zelf maar beslist. Wij wachten iedereen die mee wil komen op voor het station van Leuven om 20.00 uur op dinsdag 14 november :cheer: Daarna kunnen we naar 'den ouden tyd' gaan, een gezellig cafétje dat werkelijk vlakbij het station is, heel goedkoop en vrij 'sfeervol' ;) Al wie wil komen gelieve dat hier te laten weten, anders ga ik gewoon een pint drinken met Ambiorix ;) Studenten, inwoners van Leuven en omstreken en forumleden uit heel Europa... Komt talrijk! ;) |
yoooow
aan alle Leuvenaars, rand-rond-leuvenaars, en studenten: afkomen! 7november om acht uur. tot dan! |
Dan zal ik waarschijnlijk nog niet thuis zijn. Ik zou eind oktober, begin november nog eens op reis willen (vóór ik naar werk begin te zoeken). Ik weet niet of ik op 7 november al terug ben.
|
doe er me eens aan denken als we er zo rond de 3 november zijn.
|
Zie garfield.
En verder, er is er binnenkort ook al één in Gooik, dacht ik. |
Ja, maar daar geraken wij zeer moeilijk. Leuven isperfect bereikbaar voor iedereen...
|
idd idddddddddddddd
|
Citaat:
Goed, een bijkomende forummeeting is altijd welkom, maar twee weken na de vorige is toch wel héél snel na elkaar... Bovendien... Als je kan kiezen tussen bierstreek Pajottenland, en Brahma-land Leuven, weet ik wel wat te kiezen... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Wat dan?? Ze hebben daar nochtans een goede waakhond ;)
|
Citaat:
Heb echt geen zin om die tegen te komen als ik plezier aan het maken ben. En Leven is van hieruit met het openbaar vervoer maar 2 uur ver. |
Citaat:
Al denk ik wel dat een goeie waakhond volstaat. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt ge, Tantist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be