Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Leuven: Forummeeting 14 november (https://forum.politics.be/showthread.php?t=63357)

Patriot! 9 oktober 2006 17:12

Leuven: Forummeeting 14 november

Beste forumleden,

Ambiorix en ik hadden gedacht om nog eens een forummeeting te doen in dé studentenstad van het land! Leuven!

Omdat het toch maar maanden zou duren eer er een plaats en dag afgesproken zou worden, hebben we dat gewoon zelf maar beslist.
Wij wachten iedereen die mee wil komen op voor het station van Leuven om 20.00 uur op dinsdag 14 november :cheer:

Daarna kunnen we naar 'den ouden tyd' gaan, een gezellig cafétje dat werkelijk vlakbij het station is, heel goedkoop en vrij 'sfeervol' ;)

Al wie wil komen gelieve dat hier te laten weten, anders ga ik gewoon een pint drinken met Ambiorix ;)

Studenten, inwoners van Leuven en omstreken en forumleden uit heel Europa... Komt talrijk! ;)

Ambiorix 9 oktober 2006 17:15

yoooow

aan alle Leuvenaars, rand-rond-leuvenaars, en studenten: afkomen!

7november om acht uur. tot dan!

Jaani_Dushman 9 oktober 2006 17:19

Dan zal ik waarschijnlijk nog niet thuis zijn. Ik zou eind oktober, begin november nog eens op reis willen (vóór ik naar werk begin te zoeken). Ik weet niet of ik op 7 november al terug ben.

garfield 9 oktober 2006 17:42

doe er me eens aan denken als we er zo rond de 3 november zijn.

StevenNr1 9 oktober 2006 17:46

Zie garfield.

En verder, er is er binnenkort ook al één in Gooik, dacht ik.

Patriot! 10 oktober 2006 00:24

Ja, maar daar geraken wij zeer moeilijk. Leuven isperfect bereikbaar voor iedereen...

Ambiorix 10 oktober 2006 00:35

idd idddddddddddddd

Jaani_Dushman 10 oktober 2006 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2065214)
Ja, maar daar geraken wij zeer moeilijk. Leuven isperfect bereikbaar voor iedereen...

Op een uur en een half ben je van Leuven in Gooik. Daar zal je toch niet van doodvallen? ;-)

Goed, een bijkomende forummeeting is altijd welkom, maar twee weken na de vorige is toch wel héél snel na elkaar...

Bovendien... Als je kan kiezen tussen bierstreek Pajottenland, en Brahma-land Leuven, weet ik wel wat te kiezen... ;-)

Patriot! 10 oktober 2006 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2065235)
Op een uur en een half ben je van Leuven in Gooik. Daar zal je toch niet van doodvallen? ;-)

Goed, een bijkomende forummeeting is altijd welkom, maar twee weken na de vorige is toch wel héél snel na elkaar...

Bovendien... Als je kan kiezen tussen bierstreek Pajottenland, en Brahma-land Leuven, weet ik wel wat te kiezen... ;-)

Jaani, als 't in 't weekend is moet ik eerst ook nog een uur rijden om in Leuven te geraken, en daarna nog eens anderhalf uur naar Gooik? Neen dank u..

Ambiorix 10 oktober 2006 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2063471)
Dan zal ik waarschijnlijk nog niet thuis zijn. Ik zou eind oktober, begin november nog eens op reis willen (vóór ik naar werk begin te zoeken). Ik weet niet of ik op 7 november al terug ben.

spijtig, kzou met u ook wel eens op cafe willen gaan:-D

Jaani_Dushman 10 oktober 2006 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2065257)
spijtig, kzou met u ook wel eens op cafe willen gaan:-D

Dat zal wachten worden tot ik terug met beide enkels in de Vlaamse klei sta. ;-)

Kim 10 oktober 2006 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2065214)
Ja, maar daar geraken wij zeer moeilijk. Leuven is perfect bereikbaar voor iedereen...

Perfect bereikbaar misschien wel ja, maar ik heb iets tegen Leuven... :mrgreen:

;)

Monocle 10 oktober 2006 07:37

Wat dan?? Ze hebben daar nochtans een goede waakhond ;)

Jantje 10 oktober 2006 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2065467)

Er wonen daar slechte mensen, mijn ex bijvoorbeeld.

Heb echt geen zin om die tegen te komen als ik plezier aan het maken ben.

En Leven is van hieruit met het openbaar vervoer maar 2 uur ver.

Kim 10 oktober 2006 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2065467)

Patriot! weet wel wat ik bedoel... ;)

Al denk ik wel dat een goeie waakhond volstaat. :mrgreen:

Patriot! 10 oktober 2006 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2065549)
Patriot! weet wel wat ik bedoel... ;)

Al denk ik wel dat een goeie waakhond volstaat. :mrgreen:

Euh nee, eigenlijk niet? Er zitten hier te veel duiven maar goed, das uw probleem niet hé;-)

Tantist 10 oktober 2006 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2063421)
Daarna kunnen we naar 'den ouden tyd' gaan, een gezellig cafétje dat werkelijk vlakbij het station is, heel goedkoop en vrij 'sfeervol' ;)

Den ouden tyd???? AAAAAAH, Au vieux temps!!!

Patriot! 10 oktober 2006 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2066347)
Den ouden tyd???? AAAAAAH, Au vieux temps!!!

Inderdaad, ze dachten met die vertaling van hun naam de herinnering aan de moord van vorig jaar uit te wissen, maar wij gaan daar toch nog eens ramptoerist spelen. 8-)

Komt ge, Tantist?

Kim 10 oktober 2006 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2066340)
Euh nee, eigenlijk niet? Er zitten hier te veel duiven maar goed, das uw probleem niet hé;-)

Ik heb het niet over duiven, ik heb het over andere loslopende sujetten die ik liever niet tegenkom... :twisted:

Pietje 10 oktober 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2063421)
Beste forumleden,

Ambiorix en ik hadden gedacht om nog eens een forummeeting te doen in dé studentenstad van het land! Leuven!

Omdat het toch maar maanden zou duren eer er een plaats en dag afgesproken zou worden, hebben we dat gewoon zelf maar beslist.
Wij wachten iedereen die mee wil komen op voor het station van Leuven om 20.00 uur op dinsdag 7 november :cheer:

Al wie wil komen gelieve dat hier te laten weten, anders ga ik gewoon een pint drinken met Ambiorix ;)

Studenten, inwoners van Leuven en omstreken en forumleden uit heel Europa... Komt talrijk! ;)

"Den Ouden Tijd" is nu niet bepaald een "swingend café" (als je het mij vraagt) 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be