![]() |
Wie is de meest cynische politicus ?
|
Alle.
|
Dewinter.
|
Geen twijfel mogelijk ! Dat is Verafstoot !
Terwijl het ontslagen regent de mensen toch nog wijsmaken dat alles goed gaat en dat er binnen de kortste keren 200 000 banen vacant zullen zijn... Dat is geen cynisme meer, dat is sarcasme... Of zelfs sadisme ! |
'Philippe' De Winter (volgens zijn paspoort).
Het land staat economisch op springen en mijnheer vindt het zijn plicht een compleet onnozele rel vol halve waarheden te ontketenen over het huurhuis van een schepen en behoorlijk politiek bestuur te verlammen. Dat is geen oppositie. Dat is anarchie. Met het uitgestreken gezicht van een zelfverklaard wereldverbeteraar . B�*h ! |
Citaat:
Zo grappig, en waar :) |
Citaat:
|
Hmmm, was Eyskens daar niet voor bekend ,voor zijn cynisme ?
|
Verhofstadt, zelfs Roger Van Houtte en Luc Van der Kelen zijn van mening dat hij beter eens zou beginnen met beleid voeren ipv onozeliteiten die hij nu etaleert.
|
Gelukkig is er ook positief nieuws: de criminaliteti in CHarleroi is met 75% gedaalt :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het summum ? Toch niet, de ergste vorm van humor is zwarte humor. Hoe erger, hoe ziekelijker de geest, hoe ongelukkiger de persoon. Geef mij maar fijnbesnaarde humor. |
Voorbeeldje van zwarte humor |
Citaat:
|
Hugo Coveliers
|
Lewie Tobback
|
Abou Jah Jah
|
Ik ben cynicus. Ik deel weinig politieke voorkeuren met mijn favoriete politieke cynicus, maar toch nomineer ik : Karel De Gucht. Die kerel kan je niet overtreffen in cynisme met stijl.
Ik haat hem... en slechts een klein beetje hou ik van hem. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be