Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wie is de meest cynische politicus ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6340)

Cynicus 19 oktober 2003 18:51

Wie is de meest cynische politicus ?

Babeth 19 oktober 2003 18:52

Alle.

Verhofstadthater 19 oktober 2003 20:02

Dewinter.

abramis brama 19 oktober 2003 20:46

Geen twijfel mogelijk ! Dat is Verafstoot !

Terwijl het ontslagen regent de mensen toch nog wijsmaken dat alles goed gaat en dat er binnen de kortste keren 200 000 banen vacant zullen zijn... Dat is geen cynisme meer, dat is sarcasme... Of zelfs sadisme !

Descartes Jr 19 oktober 2003 21:01

'Philippe' De Winter (volgens zijn paspoort).

Het land staat economisch op springen en mijnheer vindt het zijn plicht een compleet onnozele rel vol halve waarheden te ontketenen over het huurhuis van een schepen en behoorlijk politiek bestuur te verlammen.

Dat is geen oppositie. Dat is anarchie.

Met het uitgestreken gezicht van een zelfverklaard wereldverbeteraar . B�*h !

Seba 19 oktober 2003 21:58

Citaat:

Terwijl het ontslagen regent de mensen toch nog wijsmaken dat alles goed gaat en dat er binnen de kortste keren 200 000 banen vacant zullen zijn... Dat is geen cynisme meer, dat is sarcasme... Of zelfs sadisme !
:lol: :lol: :lol:

Zo grappig, en waar :)

Verhofstadthater 19 oktober 2003 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

:lol: :lol: :lol:

Zo grappig, en waar :)

Zeg maar sadisme, sarcasme is een graadje lichter dan cynisme.

akanit 20 oktober 2003 01:26

Hmmm, was Eyskens daar niet voor bekend ,voor zijn cynisme ?

Truder 20 oktober 2003 08:48

Verhofstadt, zelfs Roger Van Houtte en Luc Van der Kelen zijn van mening dat hij beter eens zou beginnen met beleid voeren ipv onozeliteiten die hij nu etaleert.

Seba 20 oktober 2003 19:01

Gelukkig is er ook positief nieuws: de criminaliteti in CHarleroi is met 75% gedaalt :lol:

Patriot! 20 oktober 2003 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Verhofstadt, zelfs Roger Van Houtte en Luc Van der Kelen zijn van mening dat hij beter eens zou beginnen met beleid voeren ipv onozeliteiten die hij nu etaleert.

De Roger, van de Völkischer Gazet is dan ook lid van het Vlaams Blok...

Cynicus 27 mei 2005 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Zeg maar sadisme, sarcasme is een graadje lichter dan cynisme.

Inderdaad, cynisme is de meest meedogenloze vorm van spottende humor. Kortom, het summum van humor. "Schaamteloze oprechtheid" vind ik nog steeds de mooiste definitie van cynisme.

/\|cazar 27 mei 2005 22:35

Citaat:

Inderdaad, cynisme is de meest meedogenloze vorm van spottende humor. Kortom, het summum van humor. "Schaamteloze oprechtheid" vind ik nog steeds de mooiste definitie van cynisme.

Het summum ? Toch niet, de ergste vorm van humor is zwarte humor. Hoe erger, hoe ziekelijker de geest, hoe ongelukkiger de persoon.

Geef mij maar fijnbesnaarde humor.

/\|cazar 27 mei 2005 22:38

Voorbeeldje van zwarte humor

Guderian 27 mei 2005 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Wie is de meest cynische politicus ?

Het is een partijpolitieke familie, en ze houden van de blauwe kleur...

Seba 27 mei 2005 23:42

Hugo Coveliers

voicelesscharlie 27 mei 2005 23:52

Lewie Tobback

Het Skill Effect 28 mei 2005 01:17

Abou Jah Jah

Jazeker 28 mei 2005 02:18

Ik ben cynicus. Ik deel weinig politieke voorkeuren met mijn favoriete politieke cynicus, maar toch nomineer ik : Karel De Gucht. Die kerel kan je niet overtreffen in cynisme met stijl.

Ik haat hem... en slechts een klein beetje hou ik van hem.

ingenious 28 mei 2005 02:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ik ben cynicus. Ik deel weinig politieke voorkeuren met mijn favoriete politieke cynicus, maar toch nomineer ik : Karel De Gucht. Die kerel kan je niet overtreffen in cynisme met stijl.

Ik haat hem... en slechts een klein beetje hou ik van hem.

ik vind hem eigenlijk wel leuk. zijn stijl dan toch. en eigenlijk is het een zacht eitje, zeker als het op zijn familie aankomt. zijn bourgeois levenstijl is minder mijn ding, maar als hij er gelukkig mee is...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be