![]() |
Hilarische citaten van Gentse proffen
Een maat van mij heeft tijdens z'n studies zo veel mogelijk droge en minder droge uitspraken van z'n proffen genoteerd en dan op z'n blog gezet. Het gaat om proffen van de faculteit rechten van de UGent.
http://clochardtimes.blogspot.com/20...en-deel-1.html http://clochardtimes.blogspot.com/20...en-deel-2.html Ook andere teksten op z'n blog zijn de moeite waard om eens te lezen, al zijn ze soms vrij absurd. |
gewoonweg hilarisch! ik heb gegierd.
|
Pareltjes!
|
Wat ik mij nog herinnerde van mijn studententijd in Leuven, is het volgende...
Tijdens een mondeling examen moet mijn "voorganger" zijn vragen komen beantwoorden. De prof was blijkbaar niet te vreden met de geleverde antwoorden en zei zonder verpinken tegen mijn medestudent:"Neem een krijtje en ga naar het bord, trek nu een horizontale lijn tot ik zeg stop"... Toen hij bij de deur stond zei de prof:"u kunt gaan...."... |
:lol:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
En dan nog beweren dat al die advocaten en consoorten geen cynische klootzakken zijn...
'k Had trouwens nooit durven vermoeden dat Vandelanotte zo'n zwartgallig randje had. 'k Heb wel es ne prof gehad die telkens aan de eerstejaars vroeg waarom ze gingen studeren. Als er dan iemand antwoordde dat hij/zij aan z'n toekomst dacht (wat altijd gebeurde...) dan wees hij naar buiten, naar het kerkhof dat naast 't school lag, en zij hij : "Daar ligt uw toekomst, manneke..." 't Gerucht deed overigens de ronde dat hij met opzet dienen aula wou hebben, juist om d�*t mopke te kunnen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, zijn niveau was meestal wel iets hoger dan dat... Ere wie ere toekomt... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga mij inschrijven als vrije student... moet daar precies wel plezant zijn 8-) |
Die "Cathy van Acker", klinkt me als iemand met een zware neurose ...
eentje waar je veel pilletjes voor moet nemen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be