Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Anderhalf jaar cel voor seks in moskee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=63460)

nubian 10 oktober 2006 10:34

Anderhalf jaar cel voor seks in moskee

Een niet-islamitische stel dat seks had in een moskee in Kenia moet daarvoor boeten.
De Keniaanse rechtbank veroordeelde het paar tot 18 maanden cel. De man verdedigde zich met de verklaring dat hij dronken was en dacht dat hij in een hotel was. Zijn partner gaf toe dat ze zoveel had gedronken dat ze geen idee had wat er gebeurde. De rechter wees hun excuus echter van de hand en noemde hun gedrag walgelijk. Het voorval vond ook nog eens plaats tijdens de heilige ramadanmaand.

Monocle 10 oktober 2006 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2066043)

Een niet-islamitische stel dat seks had in een moskee in Kenia moet daarvoor boeten.
De Keniaanse rechtbank veroordeelde het paar tot 18 maanden cel. De man verdedigde zich met de verklaring dat hij dronken was en dacht dat hij in een hotel was. Zijn partner gaf toe dat ze zoveel had gedronken dat ze geen idee had wat er gebeurde. De rechter wees hun excuus echter van de hand en noemde hun gedrag walgelijk. Het voorval vond ook nog eens plaats tijdens de heilige ramadanmaand.

Na het verjaardagsfeestje van Nubian, heel waarschijnlijk... :lol:

nubian 10 oktober 2006 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2066060)
Na het verjaardagsfeestje van Nubian, heel waarschijnlijk... :lol:

yep 3 dagen feest:cheer:

Fonske 10 oktober 2006 10:44

Citaat:

Dronken? Wat een slecht uitgekozen excuus, alcohol is niet echt done voor Islamisten.

Kim 10 oktober 2006 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske (Bericht 2066083)
Dronken? Wat een slecht uitgekozen excuus, alcohol is niet echt done voor Islamisten.

Het waren dan ook niet-Islamieten... ;)

Djiezes 10 oktober 2006 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2067065)
Het waren dan ook niet-Islamieten... ;)

Link naar het artikel? HLN en GVA vermelden niet dat het om niet-moslims gaat....

Kim 10 oktober 2006 15:14

Ik heb geen link, maar Nubian opent haar post met die woorden. :)

Griffin 10 oktober 2006 15:40

Maria en Jozef die in de verkeerde kribbe lagen, duidelijk.

illwill 10 oktober 2006 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2066043)

Ze hebben absoluut geen reden of uitleg nodig. 18 maanden cel voor sex slaat nergens op, moslim of niet. Druk zetten en onmiddelijke maar dan ook onmiddelijke vrijlating van dit koppel!!!!

Duupje 10 oktober 2006 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2066064)
yep 3 dagen feest:cheer:

Ela, 3 dagen maar ? :cry: Minstens een week jahaaa ! :lol:
Btw, happy B-Day nubiaaaaaan ! mwah mwah mwah !
:bday: :bday: :bday: :bday:

nubian 10 oktober 2006 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2067581)
Ela, 3 dagen maar ? :cry: Minstens een week jahaaa ! :lol:
Btw, happy B-Day nubiaaaaaan ! mwah mwah mwah !
:bday: :bday: :bday: :bday:

Nubian Queen is ontroerd, dankje;-)

illwill 12 oktober 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2067553)
Ze hebben absoluut geen reden of uitleg nodig. 18 maanden cel voor sex slaat nergens op, moslim of niet. Druk zetten en onmiddelijke maar dan ook onmiddelijke vrijlating van dit koppel!!!!

Vermoord moslims, steek moskeen in brand, steek vlaggen in brand van alle moslim landen, breek alle ambasades af van moslim landen, ... dit is wat moslims zouden oproepen en doen indien de rollen waren omgedraait.

Anna List 13 oktober 2006 13:30

buitensex is wel spannend ... maar een kerk of moskee is er wel over ...

daaraantegen, 18 maanden is wel lang ... worden ze samen opgesloten ?

Uh-Huh 13 oktober 2006 14:07

De enige gepaste straf: castreren, stenigen, vierendelen en voor de honden werpen.

carlgustaaf 13 oktober 2006 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2067553)

18 maanden cel?! Hoeveel mensen mag een arabier daarvoor niet doodslagen op bussen in België? Hoeveel gratis ticketjes voor voetbalmatchen krijgt ge daarvoor niet?
Hopelijk was het een lekker neukpartijtje, want zo duur betaald....

carlgustaaf 13 oktober 2006 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2078332)
De enige gepaste straf: castreren, stenigen, vierendelen en voor de honden werpen.

ik vraag niet of dit zwarte humor is...het is erger: Uh-Huh is moslima....die meent dat...

Metternich 13 oktober 2006 23:25

Terecht de cel in gevlogen, wie zijn wij om onze wetten en ideeën door te drukken op andere volkeren?

Uh-Huh 14 oktober 2006 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2079786)
Terecht de cel in gevlogen, wie zijn wij om onze wetten en ideeën door te drukken op andere volkeren?

Wow Metternich.. 8O

Pas maar op; men zou weleens het idee kunnen krijgen dat je een linkiewinkie bent. ;-)

Metternich 14 oktober 2006 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2079897)
Wow Metternich.. 8O

Pas maar op; men zou weleens het idee kunnen krijgen dat je een linkiewinkie bent. ;-)

Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gezegd. Hun land, hun wetten. Ik geef ze persoonlijk nog groot gelijk ook, ze hadden voor mijn part er nog wat zweepslagen bij mogen doen.

En nee, ik ben niet sarcastisch bezig mochten sommigen zich dat afvragen ;-)

Uh-Huh 14 oktober 2006 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2079924)
Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gezegd. Hun land, hun wetten. Ik geef ze persoonlijk nog groot gelijk ook, ze hadden voor mijn part er nog wat zweepslagen bij mogen doen.

Hm, dat klinkt al heel wat minder linkiewinkie-achtig..
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2079924)
En nee, ik ben niet sarcastisch bezig mochten sommigen zich dat afvragen ;-)

Ok, nu begin ik me toch wel zorgen te maken.. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be