![]() |
cola flesjes
SOS!
Ik kocht onlangs een bak cola en bij het thuiskomen heb ik, tot mijn ontgoocheling, gezien dat alle flesjes niet meer uit 25cl cola bestaan maar uit 20cl. Nu vraag ik mij toch wel af waar dat dat idee in godsnaam van kwam? Blijft dat zo? Waarom? |
wat de reden ook moge zijn, het zal iig zo zijn dat cocacola er nu meer aan verdient
en daar zijn alle middelen goed voor |
De pinten op café zijn tegenwoordig groter. Véél belangrijker...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wou juist van 't zelfde gaan zeggen. Hoe lang is dat geleden, largo_w, dat jij nog flesjes cola hebt gekocht? Voor Wereldoorlog 2 of erna :)? Ik kan het mij alvast niet herinneren dat ik in een bak cola ooit flesjes van 25 cl ben tegen gekomen (ik ben ze wel ooit tegengekomen, maar nooit verkocht in een bak - weet niet of ze nu nog bestaan). Je kan natuurlijk ook een stel blikjes kopen, dan heb je meer ;). |
Vroeger, Colaflesjes van 25cl? Zijn al altijd 20cl, hoor.
Oh, was al gemeld, sorry. |
Glazen retour colaflessen heb je in 18cl, 20cl, 22cl, 25cl, 30cl, 35cl, 40cl, 75cl, 1liter.
In belgie worden de glazen 20cl en 1 literflessen verkocht. Glazen wegwerpflesjes van 25cl bestaan hier ook. |
Er gingen vroeger geruchten dat het Coca-Cola flesje een wel heel vrouwvriendelijke vorm zou hebben.
Geschikt voor inwendig gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Dan moeten de vrouwen wel zien dat het een proper cocafleske was, of ze werden zwanger...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb me ooit ook eens laten wijsmaken dat de flesjes de vrouwelijke vormen weergeven, diezelfde persoon wist er zelf bij te vertellen dat ookl de kerstman een product van coca-cola is.
|
Voor alle waarheden, halve waarheden en volledige onwaarheden over Coca Cola... één adres.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog volgens diezelfde persoon (vertegenwoordiger bij cola) was het oorspronkelijk een geneesmiddel, zeg maar wondermiddeltje tegen buikklachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be