![]() |
Welke agenda hebben diegenen, die niet op het VB gestemd hebben?
Yvzes Desmet beweert in De Morgen van vandaag dat men het best het Belang bestrijdt door rekening te houden met de agenda van hen die er niet op stemmen.
Welke agenda zou dat zijn ? Het moeten dus alleszins punten zijn, die niet op de agenda van het VB staan... |
@chipie :
Eerste agenda punt : naar het weerbericht kijken; Tweede agenda punt : véél zon ? Nog donkerder worden in haar milde stralen; Derde agenda punt : niet vergeten even naar het OCMW te gaan; Vierde agenda punt : oefenen in het perfect uitspreken van racist én vuile belg; Vijfde .... Beste Groeten. |
Citaat:
:-):-):-):-):-) |
Even serieus: Links geeft zelf toe dat ze al de helft van het VB programma hebben overgenomen.
|
wie zegt er dat iedereen op links heeft gestemt.
ik heb niet op het vb gestemt en niet op links. had gewoon te veel op mijn agenda staan om mijn tijd te vergooien aan iets waar ik toch niets heb aan te zeggen. dus dat die in laken het zelf oplost zonder mijn dure stem. hij word daar genoeg voor betaald, ikke niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien U nergens melding maakt van een oplossing van samenlevingsproblemen, wilt dat zeggen dat die problemen volgens U niet aanwezig zijn? Of alleszins niet belangrijk genoeg?... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be