![]() |
Nederlandse militair pleegt zelfmoord in Uruzgan.
DEN HAAG - Een Nederlandse militair heeft zichzelf op Kamp Holland in Uruzgan van het leven beroofd met zijn dienstwapen. De man, een sergeant, is woensdagochtend dood aangetroffen door collega's.
Het ministerie van Defensie heeft dat woensdag gemeld. Zijn familie is inmiddels ingelicht. De Koninklijke Marechaussee doet onderzoek naar de dood van de man, maar alles wijst erop dat het om zelfdoding gaat. einde citaat Waarschijnlijk niet opgewassen tegen de stress van het doden. |
Amerikaanse militairen moeten zich oefenen in het doden door andere te schieten op schietschijven met een foto van zichzelf op. Ziekelijk...
|
Mannetje toch. Zonder militairen zat jij hier met je slappe reet niet achter je computertje. Onze samenleving, beschaving en welvaart is voor een niet te onderschatten deel opgebouwd door militaire overwinningen. Als ik jou met een Amerikaan in een kamertje zet voor 3 weken zonder eten en ik smijt daarna een boterham binnen, dan is de kans groot dat ook jij gaat moorden. Het zit in de mens. Leg je daar toch bij neer. Ik praat hier overigens niet alle oorlogen goed, ter verduidelijking. Maar een beetje respect voor de mensen die hun leven wagen for your ass. Aub
|
Het spreekt voor zich dat moorden een tegennatuurlijke daad is wat grote depressies met zich teweeg kan brengen. Daarom dat militairen psychologische spelletjes spelen om hun manier van denken te laten omslaan.
Vanavond op canvas: full metal jacket!(prachtige film) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pin d'Ar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Omdat het de BEDOELING was dat er een oorlog kwam! Citaat:
Citaat:
Maar we krijgen de illusie dat men niet wil praten Pin d'Ar Citaat:
Pin d"r |
Citaat:
|
Citaat:
Pin d'Ar |
Citaat:
Ook maar ook om agenda door te drukken: dus gaat niet enkel om zakken vullen; we zijn al een stap verder. Hitler is gefinancieerd door Bush-familie: heb ik nog nooit iets over vernomen, maar kan zijn. Vraag me wel af waarom de leider van het rijkste land ter wereld toen financiering nodig had. Paranoia complot-theorie. Zonder die vermeende donaties was er dus nooit oorlog geweest? Verdrag van Versailles, jodenhaat en persoon van Hitler hadden daar dus niets mee te maken? Zeg eens eerlijk wie wil oorlog: ik zei je net dat ik de strijd verkies om mijn belangen te verdedigen. Dan verwelkom ik de oorlog. Zo dacht Lenin er ook over en menig ander staatshoofd. U gelooft dat praten alles oplost. Probeer maar eens te praten in een wereld met 50 miljard inwoners. Dat komt er immers aan. Alle natuurlijke rijkdommen komen onder druk te staan en de aarde zal sterk vervuild raken. Olie en gas. Maar ook bv. water en landbouwgrond. U gelooft in praten? In appeasement zeg maar. Dat geloofde Chamberlain ook toen hij van het vliegtuig stapte en trots stond te zwaaien met zijn vredesverdrag dat hij had afgesloten met Hitler. Sorry voorts voor mijn driftige belediging. Was mij ontgaan. Ik respecteer uw mening. Maar zolang er mensen rondlopen zoals mij, blijft er oorlog. Duidelijk? |
Citaat:
Wij zijn "pawns in the game", en jij laat je vangen door die partijdigheid die ze voor ons opzetten. |
Citaat:
Zolang mensen bereid zijn ter strijde te trekken, zullen er oorlogen blijven, en niet om de redenen die U noemt U kunt zich verder informeren op de NWO thread maar wat dacht U bv van het volgende: VOOr de WOII zit duitsland in een dikke economische crises, en er is dus bijna geen geld. Dan begint de oorlog en opeens is er geld om oorlog te voeren. Dit geld is uit Amerika doorgesluisd om via het bedrijf I.G. Farben. Zoals gezegd, meer staat op de NWO thread Pin d'Ar |
Citaat:
What are you doing to my beloved corps, Private Pyne, ! i didn't know they stacked shit that high Private Pyne... Ja die private Pyne moest ook wel tegen een stootje kunnen ... Wist je dat die drill instructor, overigens, een echte was, die eerst gebruikt werd om advies te geven aan de acteurs, maar niemand kon het doen zoals hij het deed, dus, werd m een van de sterren van de film... Persoonlijk vind ik het eerste deel in het opleidingskamp het best, deel twee in Vietnam is ook wel nie slecht natuurlijk, ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be