![]() |
Jean Marie De Decker uit VLD gezet: VB slapend rijk?
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet staan. Uit de fractie van de VLD in Oostende.
|
Citaat:
Citaat:
|
Klopt. Ik had het nog niet gezien. Tja als ze het willen doen dan moeten ze het nu doen en niet vlak voor de verkiezingen. Ik vermoed echter wel dat zelfs binnen de VLD men niet zomaar een lid op straat zet per monde van de voorzitter.
|
Beysen, Coveliers en Dedecker waren stemmentrekkers van de VLD. De ene heeft zelfmoord gepleegd na een mislukte solopoging, de tweede is in kartel gegaan met Vlaams Belang, en de derde, dat valt nog te zien.
Eén zekerheid : de leegloop van VLD-kiezers gaat onverminderd voort. |
Citaat:
|
de vld tekent zijn eigen doodvonnis. :lol:
|
Citaat:
Bij de VLD zelf blijft er bitter weinig over. Ik ben benieuwd voor mei 2007. |
Citaat:
|
Tis dus zeker nu...Somers gaat deze avond partijraad samenroepen voor de uitzetting van Dececker uit de partij.... goe bezig mannen...nog eens enkele 1000den kiezers een ruk naar rechts :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze dit al eerder van plan waren, maar eerst de verkiezingen afgewacht hebben, om te zien hoe hij scoorde. Was hij nog steeds even populair, zouden ze zwijgen en hem laten blijven. Nu ze gezien hebben dat zijn populariteit, tanende is, zullen ze hem buitengooien.
De toekomst zal nu leren hoe liberaal, Dedecker echt was. |
Jean Marie De Decker uit VLD gezet: VB slapend rijk?
Jean-Marie Dedecker ...Mijn hartje bloedt...
|
Somers kiest voor de korte pijn dus ;)
Gaat hij nu naar VLOTT ? |
Citaat:
|
Met Coveliers erbij won het VB Antwerpen ook geen stemmen .
Als de VLD blijft ruzie maken gaan ze zelf stemmen blijven verliezen aan de sossen en de tsjeven ! |
Niet dat ik mij als nationaal solidarist stoor dat de liberale partij zijn eigen doodvonnis tekent, maar de manier van politiek doen is toch wel bijzonder laag van de VLD.
Heel die uitsluiting is gewoon opgezet spel. Je mag niet vergeten dat de partij Dedecker heeft gedwongen om deel te nemen in Oostende, want de partijleiding wist zeker dat de VLD er ging verliezen. Hierdoor konden ze de rechtse liberaal Dedecker het verlies aanrekenen en zo zouden ze Dedecker gemakkelijker uit de partij kunnen smijten. Zo van zie je nu wel dat de VLD moet een centrum koers varen, want de rechtse figuur Dedecker verliest. De VLD had zonder Dedecker zeker nog zwaarder verloren in Oostende, maar ja dat zal de liberalen natuurlijk niet zeggen. Uiteraard zullen de VLD machthebbers raar opkijken in 2007, wanneer hun links liberaal partijtje gedecimeerd zal worden. Het kartel met Vlaams Belang en Vlott zal daarintegen fors winnen. Die liberalen toch, je zou er nog medelijden van krijgen :lol: . |
Hopelijk gaat hij naar VLOTT. Het heeft geen zin om alleen een nieuwe donkerblauwe partij op te richten: dat heeft Beysen bewezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be