![]() |
Aandeel VLOTT?
Wat is volgens u het aandeel van VLOTT in de verkiezingsuitslag van VB-VLOTT?
|
Iedereen is het er over eens: het VB gaat achteruit :(
|
Citaat:
Het VB gaat achteruit. PVDA is nu de grootste partij van 't land en zal samen met WOW het land besturen. Ik weet niet waar gij uw cijfers haalt, maar het VB is de 2de partij van Belgie en is er weeraleens op vooruitgegaan. Minder in de allochtone steden, maar dat spreekt voor zich sinds de Snel-Belgwet |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de regionale verkiezingen in 2004 stemden 960.680 mensen op het VB en nu nog maar 879.377 Dan kan je toch niet spreken van een stijging ? |
Citaat:
Seg boerke zal 't gaan ja? Allochtonen steden? Zonder Antwerpen waart gij nu even zielig als ne waal! Het is door steden zoals wij dat gij kunt lezen en schrijven. Die godverdommese ondankbaarheid van de vlaamse beweging voor de grootste stad van Vlaanderen, de motor van vlaanderen, den bankautomaat van vlaanderen, begint echt overdreven vormen aan te nemen! Vlaanderen zal nog sneller barsten dan belgie! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En welk is het aandeel van de nva bij de cd&v
En welk is het aandeel van spirit bij de spa En welk is het aandeel van vivant bij de vld ??????? |
Citaat:
|
Citaat:
Ken u geschiedenis, mee dankzij de Vlaamse beweging kunnen we Nederlands spreken en schrijven. Ik weet dat jij denkt dat ze in Antwerpen het warm water hebben uitgevonden, tijd om wakker te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de les blijven kinderen: het gaat hier om het aandeel van de partij VLOTT in de verkiezingsuitslag van VBVLOTT in Antwerpen.
De vraag is dus: Stagneert het VB, wat betekent dat VLOTT niets betekent OF Gaat VB achteruit? |
Als men maar in 80% van de gemeentens opkomt in Vlaanderen mag en kan men niet vergelijken met 2004 hé
|
Citaat:
|
Citaat:
Schamen? Met zo'n fijne stad als Antwerpen? De stad die zo hoog op het verlanglijstje van FDW stond? Nee jong daar ben ik juist heel fier op. Onzen droom is verwezenlijkt die van jullie is voorbij :twisted: |
Citaat:
De stijging in zetels tov 2000 was trouwens te verwachten, dat is gewoon de rekening van de groei van het VB die pas nu aan de gemeentelijke kassa passeert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be