Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lap! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6378)

de metser 21 oktober 2003 21:00

Ik ben gefnuikt!!!

Mijn basale, zelfsituationele anima is klem gezet in een toxische, interdependente disfunctionaliteit!

En dan lees nog ik regelmatig de Flair. Kan je nagaan. :(

dejohan 21 oktober 2003 21:03

Wat betekent "gefnuikt"? Dat woord ken ik niet.

Distel 21 oktober 2003 21:18

Hoog tijd dus om via de totemistische legataris een agitatorisch matrixsysteem te ravitailleren!

de metser 21 oktober 2003 21:19

Moet ik 'gefnuikt' effe opzoeken, of neem je zelf het woordenboek ter hand, luiaard. :evil:

:wink:

Pelgrim 22 oktober 2003 10:02

Gefnuikt ken ik, maar ik heb nog nooit van 'de flair' gehoord. Is dat Latijn of zo?

de metser 22 oktober 2003 21:32

De Flair is een laagdrempelig isochromatisch weekblad geschreven door leptosome redactrices die chiliasme nastreven door de heersende neotologie te ondermijnen.

Mannen weest op uw hoede :!:

Distel 22 oktober 2003 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de metser
De Flair is een laagdrempelig isochromatisch weekblad geschreven door leptosome redactrices die chiliasme nastreven door de heersende neotologie te ondermijnen.

Mannen weest op uw hoede :!:

Is het mogelijk om ingewikkelde termen als "weekblad" te mijden? Ik wil graag deze discussie een beetje kunnen volgen. Dank u.

de metser 22 oktober 2003 21:52

Ik versta niks van wat jij zegt.:oops:

Buiten je onderschrift.

Antoon 23 oktober 2003 10:10

De equationele interlocuties betreffende de sub-comprehensionele beweringen met betrekking tot de redactrices van het bewuste blad zijn mijn inziens argumenteel niet tot een recht eind gekomen. Doch ik heb begrip voor de logische redeneringen hieromtrent.

Samengevat : Meeeuuuuh!

Distel 23 oktober 2003 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De equationele interlocuties betreffende de sub-comprehensionele beweringen met betrekking tot de redactrices van het bewuste blad zijn mijn inziens argumenteel niet tot een recht eind gekomen. Doch ik heb begrip voor de logische redeneringen hieromtrent.

Best mogelijk, mijn waarde, maar dat de totale component aan substantie in voormelde publicatie non-lineair is met de notabele aanwas van het lezerspotentieel mag op zijn minst toch buitenissig, zo niet een factor van quasi-perplexie genoemd worden.

Pelgrim 23 oktober 2003 10:42

Ik smurf niet hoe men zo kan smurfen op de smurf van dit wekelijks smurfblad, terwijl het zo'n grote smurf heeft...

Euh, sorry, verkeerde topic...

Antoon 23 oktober 2003 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Best mogelijk, mijn waarde, maar dat de totale component aan substantie in voormelde publicatie non-lineair is met de notabele aanwas van het lezerspotentieel mag op zijn minst toch buitenissig, zo niet een factor van quasi-perplexie genoemd worden.

Collegae wijzen mij op het feit dat inhoudelijke materie geen conditio sine qua non hoeft te zijn voor substantieel interesse mits kwantitatieve èn kwalitatieve propagandamiddelen genaamd marketing tot voorname utiliteit worden gebacht.

Distel 23 oktober 2003 11:00

Citaat:

Collegae wijzen mij op het feit dat inhoudelijke materie geen conditio sine qua non hoeft te zijn voor substantieel interesse mits kwantitatieve èn kwalitatieve propagandamiddelen genaamd marketing tot voorname utiliteit worden gebacht.

Een boeiend argumentarium, al signifieert zulks wel dat de departementele monetaire besteding binnen het kwartaal op exponentiële wijze nieuwe altitudes zullen treffen, zodat een vernieuwde analyse van de budgettaire capaciteiten prioritair wordt in de ondernemingscyclus.

numarx 23 oktober 2003 11:26

Tetten!

Distel 23 oktober 2003 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Tetten!

In het verstaanbaar Nederlands graag.

numarx 23 oktober 2003 11:30

Organen oorspronkelijk bedoeld ter voeding van zuigelingen, echter voornamelijk interessant voor de seksuele lustbeleving.

Distel 23 oktober 2003 11:33

Ah. Een dankbetuiging van mijnentwege naar uwentwege lijkt mij op deze locatie van primordiair belang te zijn.

Antoon 23 oktober 2003 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Een boeiend argumentarium, al signifieert zulks wel dat de departementele monetaire besteding binnen het kwartaal op exponentiële wijze nieuwe altitudes zullen treffen, zodat een vernieuwde analyse van de budgettaire capaciteiten prioritair wordt in de ondernemingscyclus.

Om de debatten terug naar subject-gerelieerde materies te leiden kan ik u gewoon volledige feitelijke correctheid geven zonder evenwel negligentief te relateren dat zulks een de facto realiteit is in de hedendaagse economische initiatieven, ongeacht de commerciële grafieken.

Tjolder 23 oktober 2003 19:49

Goe teksten allemaal

Jullie zouden in de politiek moeten gaan.

dejohan 23 oktober 2003 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Tetten!

En rap!

Ps: poepen is gezond!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be