![]() |
Ik ben gefnuikt!!!
Mijn basale, zelfsituationele anima is klem gezet in een toxische, interdependente disfunctionaliteit! En dan lees nog ik regelmatig de Flair. Kan je nagaan. :( |
Wat betekent "gefnuikt"? Dat woord ken ik niet.
|
Hoog tijd dus om via de totemistische legataris een agitatorisch matrixsysteem te ravitailleren!
|
Moet ik 'gefnuikt' effe opzoeken, of neem je zelf het woordenboek ter hand, luiaard. :evil:
:wink: |
Gefnuikt ken ik, maar ik heb nog nooit van 'de flair' gehoord. Is dat Latijn of zo?
|
De Flair is een laagdrempelig isochromatisch weekblad geschreven door leptosome redactrices die chiliasme nastreven door de heersende neotologie te ondermijnen.
Mannen weest op uw hoede :!: |
Citaat:
|
Ik versta niks van wat jij zegt.:oops:
Buiten je onderschrift. |
De equationele interlocuties betreffende de sub-comprehensionele beweringen met betrekking tot de redactrices van het bewuste blad zijn mijn inziens argumenteel niet tot een recht eind gekomen. Doch ik heb begrip voor de logische redeneringen hieromtrent.
Samengevat : Meeeuuuuh! |
Citaat:
|
Ik smurf niet hoe men zo kan smurfen op de smurf van dit wekelijks smurfblad, terwijl het zo'n grote smurf heeft...
Euh, sorry, verkeerde topic... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tetten!
|
Citaat:
|
Organen oorspronkelijk bedoeld ter voeding van zuigelingen, echter voornamelijk interessant voor de seksuele lustbeleving.
|
Ah. Een dankbetuiging van mijnentwege naar uwentwege lijkt mij op deze locatie van primordiair belang te zijn.
|
Citaat:
|
Goe teksten allemaal
Jullie zouden in de politiek moeten gaan. |
Citaat:
Ps: poepen is gezond! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be