Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Breekt Denert het Cordon sanitair? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=63946)

voicelesscharlie 12 oktober 2006 17:23

Breekt Denert het Cordon sanitair?

Kruibeke.

Een coalitie van lijst DENERT met het VB levert 13 van de 25 zetels.
Lijst DENERT 9(-4)
VL.BL -(+4)

Nu is het zo dat Denert 4 zetels verloor aan het VB dat voor de eerste keer deelnam in Kruibeke.

Als de Denert consequent is gaat hij met het VB.

ilfalco 12 oktober 2006 17:23

Hij heeft ook spiritisten in zijn partij... daarom njet.

Tegendradigaard 12 oktober 2006 17:32

Hij was boos op het Vb omdat ze opkwamen in Kruibeke.....

tja ....'t zou leuk zijn moest de zittende burgemeester mogen bepalen wie wel en wie niet opkwam....

Jazeker 12 oktober 2006 17:59

Denert had - dacht ik - voor de verkiezingen al aangegeven dat hij niet met het Vlaams Belang in zee zou gaan. Ook al heeft hij dat ooit beweerd wel te zullen doen.

circe 12 oktober 2006 18:07

in GVA staat dat hij de VB verkozenen achterlijke kwieten vindt.

Tegendradigaard 12 oktober 2006 18:08

oesje ook nie echt verdraagzaam nie meer...

jooeeehooooooeeee Toooooommmm, nog een concertje astemblief....

Brecht 12 oktober 2006 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2075841)

Tom helpt jammer genoeg niet mee aan verdraagzaamheidsconcerten tov Vlaams Belangers...

Keyfan 12 oktober 2006 19:23

Kruibeke, was dat niet de plaats waar al die "lieve" mensen wonen ? Dat moet wel prikken dat er dan zoveel mensen op het VB stemmen.

Bazilfunk 12 oktober 2006 19:24

Als het VB echte vlamingen had gestuurd zou hij wel gewillen hebben maar zoals bij het Belang wel te verwachten was konden ze enkel een paar parvenus optrommelen.

ilfalco 12 oktober 2006 20:03

Citaat:

Als het VB echte vlamingen had gestuurd zou hij wel gewillen hebben maar zoals bij het Belang wel te verwachten was konden ze enkel een paar parvenus optrommelen.
Wat een grap de realiteit is dat zijn partij ook een deel spiritisten bevat die meteen zouden opstappen. Dat zijn mijn woorden niet maar de woorden
van de plaatselijke spa'ers.

Bazilfunk 12 oktober 2006 20:08

Zo ziede maar wat zo'n stem voor het belang nu eigenlijk waard is he ;-)

voicelesscharlie 12 oktober 2006 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2076307)
Zo ziede maar wat zo'n stem voor het belang nu eigenlijk waard is he ;-)

Tja ,veel minder dan een stem voor SPIRIT(1,5% in heel Vlaanderen)
Dat is nu een keer democratie op zijn best,zie.

ilfalco 12 oktober 2006 20:17

In lier bakken ze het al helemaal bruin die spiritisten ... de vrouwelijk evenknie van geert lambert els van weert blaast zich daar op tot burgemeester door NA de verkiezingen een kartel aan te gaan tussen plaatselijke partijen.

Tina 12 oktober 2006 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2075841)

Waarom komen jullie toch steeds af met dat verdraagzaamheidsgeleuter? Als parodie vind ik het maar zwakjes, als poging om medelijden te wekken nog zieliger.

drosophila 12 oktober 2006 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2075838)
in GVA staat dat hij de VB verkozenen achterlijke kwieten vindt.

Hmm. Stijgt in mijn achting, die Denert.

lenca 12 oktober 2006 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2076347)
In lier bakken ze het al helemaal bruin die spiritisten ... de vrouwelijk evenknie van geert lambert els van weert blaast zich daar op tot burgemeester door NA de verkiezingen een kartel aan te gaan tussen plaatselijke partijen.

Verschrikkelijk he :roll:

Blackwidow 13 oktober 2006 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 2076409)

En jij daalt in mijn achting met deze reactie 8O

circe 13 oktober 2006 08:52

Citaat:

Zo zou ik het niet stellen. Indien men om zich verkiesbaar te stellen, moet voldoen aan bepaalde opleidings- of andere kwaliteitseisen, dan moet men dat zo in de wet zetten.
Bovendien is het inderdaad zo dat door de reuze-demonisatie, niet iedereen vrij en vrank wil opkomen voor het VB in kleinere gemeentes. Ook in mijn gemeente werd de lijst hoofdzakelijk bevolkt door "huisvrouwen" en "gepensionneerden": mensen dus die niet direct kunnen worden belaagd op het werk of vakbond.
Iedereen weet dat de discriminatiewetten er niet gekomen zijn voor de Vlaams Belang mandatarissen.

Het artikel stond niet in GVA (sorry):

Citaat:

Uit Knack deze week (pag 15) Antoine Denert over het niet laten meebesturen van het Belang.
Als in nu ook maar een beetje talent had bespeurd bij de lokale VB-verkozenen, dan had ik maar wat graag het cordon doorbroken", reageert Denert. Ik heb respect voor het Vlaams Belang en hun kiezers. Hen uitsluiten vind ik echt verkeerd. Maar ik zou echt niet weten wat ik hier in Kruibeke met die mannen moet aanvangen. Moesten ze echt Vlaamsvoelend zijn, zoals ik, dan had ik hen er graag bijgenomen. Met een bende charletans kan ik niets beginnen.

Bob 13 oktober 2006 09:12

Citaat:

Is ook maar een reaktie van ne achterlijke kwiet.;-)

Zwarte Spion 13 oktober 2006 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane (Bericht 2076352)
Waarom komen jullie toch steeds af met dat verdraagzaamheidsgeleuter?

Pijnlijk hé als uw tegenstanders wél doorhebben dat verdraagzaamheid van twee kanten moet komen!

Het Vlaams Belang is verdraagzaam genoeg om alle partijen uit te nodigen in debatten, gesprekken, onderhandelingen enz. Omgekeerd is daar geen sprake van! Wie is er dan eigenlijk verdraagzaam?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be