![]() |
Geysen brengt neutraliteit VRT in gevaar..
aldus minister Bourgeois.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ai, behoort dat tegenwoordig ook al tot de "strategische beslissingen" waar de politiek benoemde Raad van Bestuur z'n zegje over moet hebben?
Het is begonnen... (enfin, het is al een tijdje bezig) De weg is nu vrij voor een nieuw partijtje politieke betutteling van de VRT. |
Als ze iedereen op de VRT een deontologische code gaan laten tekenen waarin ze neutraliteit moeten onderschrijven gaat die Bourgeois ons nog wat kosten aan ontslagpremies.
|
De vrt neutraal wat een lachertje... ze verdringen zich daar om woul -be vrt bass janssens te omhelzen en te bewonderen.
BOB cools bedankte de vrt zelfs openlijk... |
Citaat:
|
De vrt neutraal?Ik heb iets gemist blijkbaar.
|
De VRT top was aan het janken over politieke inmenging:lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
[quote=filosoof;2076671]was Telefacts(VTM, niet de VRT) dat Philip D. met de billen bloot zette/quote]
Neen, dat was de Morgen. |
Citaat:
|
Ik vraag mij af of de onderbroek van die rode madam van de VRT in het stadhuis van Antwerpen nog te redden is geweest....
Noblesse oblige... de enige die met ogen "zo groot als ondertassen" en vol ongeloof en vol wenkbrauwengefrons en die ook de nodige professionele afstandelijkheid een beetje bewaarde vond ik Bracke. Laat me zo stellen er zijn al heel sensationele uitslagen geweest in Antwerpen de vorige verkiezingen en ik kan mij niet herinneren dat de reporters de winnaars rond de nek vielen en openlijk stonden te orgasmeren.... |
Arm Lier
En nogmaals een bewijs dat de vrt rood is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be