![]() |
Iedereen weet dat katten altijd met hun poten op de grond landen. Iedereen weet ook dat een besmeerde boterham die van tafel valt altijd met de besmeerde kant op de grond valt.
Maar wat dan als we een boterham met besmeerde kant naar boven op de rug van een kat plakken en dan heel de rotzooi uit het raam vanop de 3e verdieping sodemieteren? Krijgen we een paradoxale situatie? Ontstaan er nieuwe dimensies? Is dit een recept voor catastrofes? |
Hmmm, de laatste optie in de poll is verdwenen. Deze was:
Andere (gelieve uw theorie uit de doeken te doen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt ze pas terug naar onder als je minder weed rookt! :mrgreen: (Hoe kom je anders op een dergelijke topic... :? ) |
de kat springt een gat in de lucht en valt dan met boterham en al door dat gat naar beneden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of een smeerpoes?
|
Citaat:
Nutella met tonijn? :lol: :lol: |
Wat als het een boterham is met twee sneden?
Valt de kat dan op z'n zij? |
Citaat:
8) |
Wel, opdat de kat op haar poten zou belanden en de boterham zou vallen op de juiste kant, moet er een splitsing van dit universum gebeuren. Het is te vergelijken met wat men in de biologie klonen noemt. In het ene universum zal de kat landen op 4 poten en in het andere zal de boterham vallen op de juiste kant. Jij leeft dus verder in twee universa. Maar zonder dat je "ik" in het ene universum afweet van je andere "ik". De universa zullen verder volledig parallel verlopen. Als dit fenomeen zich voldoende vaak zou herhalen, kunnen verscheidene universa zich misschien overlappen. Dan zou je wel eens jezelf kunnen tegenkomen die probeert de kat op te eten en de boterham een vlooienband om te doen.
|
Is toch simpel.
Doordat beide krachten elkaar opheffen, blijft de kat dus zweven in de lucht. Mits een beetje oefening kan de kat hiervan gebruik maken om vogels te vangen in de lucht. |
Citaat:
Deze is tot hiertoe de leukste. [size=2]Ik zal mijn ingewikkelde theorie over de incompatibiliteit van de wetten der zwaartekracht en die van Murphy, wegens inherentie aan niet-analoge universa (waarvan er zelfs een niet-consistent is) maar voor mezelf houden. Ander slaapt Distel op zijn beurt niet.[/size] |
Citaat:
Citaat:
|
:?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be