![]() |
Waar valt er nog te pikken? Belasting op belasting.
Citaat:
|
Stem VLD voor meer belastingen!
|
Citaat:
Ben je hyphoteker? |
Bwa als bedrijf smijt ge dan wat personeel buiten als compensatie,
en dan kan de staat daar weer voor opdraaien, ... Is die verafstoot nu echt nie slimmer ? Waarom de koopkracht niet verhogen en beknibbelen op de ambtenarij en het profitariaat, die 5 miljard zal rap gevonden zijn... |
Personen hebben altijd al belastingen op belastingen moeten betalen dacht ik.
Nooit geweten dat ik de belasting op vb. afvalwater of autotaks heb mogen aftrekken van mijn bruto belastbaar inkomen. Evenmin mag ik de 25% BTW die ik op alles betaal (soms minder dan 25% ja) aftrekken van mijn bruto belastbaar inkomen. |
Citaat:
Citaat:
Max BTW-tarief is trouwens al ettelijke jaren 21 %, dus je betaalt altijd minder dan 25 %. Maar je moet idd niet enkel naar de tarieven van de personenbelasting kijken om de fiscale druk te meten. |
Het is niet dat ik niet met je meevoel hé AB.
Ik heb me er al gezondheidsgewijs op getraind om niet meer naar de percentages van BTW etc.. te kijken. Als particulier ben ik natuurlijk niet BTW-belastingsplichtig... ik moet gewoon het volle pot betalen. Ik heb hier trouwens ooit een hypothetische "studie" gemaakt waaruit bleek dat een loodgieter ongeveer een hele dag moet loodgieten bij de buren om nadien bij zichzelf een uur loodgieten officieel in het wit te kunnen betalen... |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be