![]() |
meer mens
Vlaams minister van Mobiliteit Kathleen Van Brempt noemt de recente incidenten op bussen van De Lijn ''verontrustend''. Ze start volgende week een campagne om mensen op te roepen ''meer mens'' in het verkeer te zijn. De minister wijst ook op het veiligheidsplan voor De Lijn, waarvan een aantal maatregelen in Vlaams-Brabant versneld worden doorgevoerd.
Bron : Het Nieuwsblad. Het veiligheidsgevoel is toch gedaald, enfin toch voor de verkizeingen. Nu is het plots verrontrustend. Sossen logica |
Tja, de buit is binnen eh...
Maar geen nood, ik schat dat binnen een maand of 5 België weer veilig is, en na Juni opnieuw verontrustend onveilig.:-) |
"Het is veiliger geworden. Ge voelt dat toch?"
Guy Verhofstadt |
Citaat:
"Nous pouvons pas tolérer l'intolérance" Wat een misselijke grap. Wat een ironie. |
Citaat:
En betaal maar allemaal braaf belasting, 't is niet voor de rooie maffia, 't is voor meer mens. |
Die campagne van dat lomp wijf Van Brempt, die het enkel moet hebben van haar looks, zal handen vol geld kosten en niets opleveren. Ik moet kotsen als ik dat wijf haar bek nog maar zie. Zelfde geldt voor dat achterlijk papading Van den Bossche en Onckelinx. In kan er met mijn verstand niet bij dat die debiele wijven in de regering mogen zitten. Giecheltrutjes die van de realiteit compleet vervreemd zijn. En niet democratisch verkozen: denk ge dat Van de Bosche op de lijst had gestaan zonder papa en prof? Vergeet het maar. Vuile nepotisten.
|
Citaat:
Is dat zo iets als onverwijld ? |
Citaat:
Het is niet omdat Freya de dochter is van VDBossche, maar omdat ze wilden vader zijn Freya's kind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be