Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   JM Dedecker niet naar VLOTT (https://forum.politics.be/showthread.php?t=64249)

bartje 14 oktober 2006 13:08

JM Dedecker niet naar VLOTT

Uit een gesprek tussen Dedecker en Hugo Coveliers is gebleken dat Jean Marie niet overstapt naar VLOTT. Hij heeft andere plannen waar hij momenteel nog weinig over kwijt wil.

Wel zal Hugo Coveliers komende maandag Dedecker verdedigen voor de statuaire commissie van de VLD.

DenHollander1981 14 oktober 2006 13:12

Erg slim: laten ze naar Nederlands voorbeeld allemaal een eigen splinter beginnen. Met de kiesdrempel van 5% is dat uiteraard helemaal verstandig.

Jazeker 14 oktober 2006 13:19

Erg dom zelfs.

*zucht*

zorlac 14 oktober 2006 13:25

Zeer jammere zaak. Niet te begrijpen eigenlijk (tenzij kartel met VB buiten kijf stond voor Coveliers)

Nog meer versplintering op rechts!..........iets dat we kunnen missen als kiespijn :?

duveltje382 14 oktober 2006 13:26

Ik heb wel de indruk dat al die buitengegooide VLDertjes liever op hun eigen beginnen Ben wel benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat worden in de VLD

Beagle 14 oktober 2006 13:52

Dedecker hoort niet thuis bij het VB, de verschillen op ethisch vlak zijn te groot, in tegenstellingen tot de Coveliers. Toch denk ik dat de VLD er stemmen zal mee verliezen.

Den Bal 14 oktober 2006 14:01

De Gucht heeft in de tijd een uitgebreide VLD willen maken waar iedereen zich in thuis kon voelen. Daar plukken ze nu de vruchten van. Ik denk idd dat er nog wel meer zullen volgen.

solidarnosc 14 oktober 2006 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2080953)
Ik heb wel de indruk dat al die buitengegooide VLDertjes liever op hun eigen beginnen Ben wel benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat worden in de VLD

Bouckaert

C uit W 14 oktober 2006 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2081020)
Bouckaert

Concrete bronnen, of een gevoel?

Jan Meuleman 14 oktober 2006 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2081020)
Bouckaert

Prof Bouckaert is reeds buitengezet. Hij was immers tegen het CS. En gezien hij moeilijk kan als een dwazerik behandeld worden heeft Bartje Somers hem buitengezet. Uit eigen veiligheid.

solidarnosc 14 oktober 2006 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2081039)
Prof Bouckaert is reeds buitengezet. Hij was immers tegen het CS. En gezien hij moeilijk kan als een dwazerik behandeld worden heeft Bartje Somers hem buitengezet. Uit eigen veiligheid.

Uit het partijbestuur maar niet uit de VLD.

solidarnosc 14 oktober 2006 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 2081023)
Concrete bronnen, of een gevoel?

Hij is één van de drie mensen die momenteel en public JDD verdedigen en één ligt buiten, een wilt men buiten en de derde heet Bouckaert. ;-)

duveltje382 14 oktober 2006 14:32

Frisse partij,die VLD :)

filosoof 14 oktober 2006 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 2080908)
Uit een gesprek tussen Dedecker en Hugo Coveliers is gebleken dat Jean Marie niet overstapt naar VLOTT. Hij heeft andere plannen waar hij momenteel nog weinig over kwijt wil.

Wel zal Hugo Coveliers komende maandag Dedecker verdedigen voor de statuaire commissie van de VLD.

Dan kan hij
-Zijn mandaat uitzitten en op pensioen gaan;-)
-Als onafhankelijke of op een andere onbekende lijst opkomen:?
-Bij de VLD om genade vragen
-Bij het Vuil B vragen wie zijn plaatsje wil afstaan voor hem:-o
of
-Zijn show elders proberen:lol:

MaXiMuS 14 oktober 2006 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 2080950)
Zeer jammere zaak. Niet te begrijpen eigenlijk (tenzij kartel met VB buiten kijf stond voor Coveliers)

Nog meer versplintering op rechts!..........iets dat we kunnen missen als kiespijn :?

hallo!! rechts kan dit soort inhoudsloze clowns missen als kiespijn...

lomeanor 14 oktober 2006 14:54

Jammer voor het liberale gedachtengoed. Een verbintenis van HC en JMD had de basis kunnen zijn voor een echte liberale partij.

Fieseler 14 oktober 2006 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2081082)
Dan kan hij
-Zijn mandaat uitzitten en op pensioen gaan;-)
-Als onafhankelijke of op een andere onbekende lijst opkomen:?
-Bij de VLD om genade vragen
-Bij het Vuil B vragen wie zijn plaatsje wil afstaan voor hem:-o
of
-Zijn show elders proberen:lol:

Je vergeet nog
- een overstap naar het Vlaams Belang...maar dat zie ik niet zitten...zou ook niet goed zijn voor het VB
- een overstap naar de NVA...ik vond BDW deze week nogal raar doen toen men hem dat vroeg...

lomeanor 14 oktober 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2081126)
Je vergeet nog
- een overstap naar de NVA...ik vond BDW deze week nogal raar doen toen men hem dat vroeg...

Dat vond ik ook. Het was zeer duidelijk op "Morgen beter" dat BDW iets te verzwijgen had toen ze hem dat vroegen.

Laat ons hopen dat hij dat doet, want ik de toekomst van nog een extra mini liberaal partijtje geloof ik niet.

solidarnosc 14 oktober 2006 15:16

De NVA beweert altijd dat ze niet rechts zouden zijn.

lomeanor 14 oktober 2006 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2081139)
De NVA beweert altijd dat ze niet rechts zouden zijn.

Neen? Luister eens naar BDW in "Morgen beter." De N-VA noemt zichzelf "verstandig rechts."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be