![]() |
JM Dedecker niet naar VLOTT
Uit een gesprek tussen Dedecker en Hugo Coveliers is gebleken dat Jean Marie niet overstapt naar VLOTT. Hij heeft andere plannen waar hij momenteel nog weinig over kwijt wil.
Wel zal Hugo Coveliers komende maandag Dedecker verdedigen voor de statuaire commissie van de VLD. |
Erg slim: laten ze naar Nederlands voorbeeld allemaal een eigen splinter beginnen. Met de kiesdrempel van 5% is dat uiteraard helemaal verstandig.
|
Erg dom zelfs.
*zucht* |
Zeer jammere zaak. Niet te begrijpen eigenlijk (tenzij kartel met VB buiten kijf stond voor Coveliers)
Nog meer versplintering op rechts!..........iets dat we kunnen missen als kiespijn :? |
Ik heb wel de indruk dat al die buitengegooide VLDertjes liever op hun eigen beginnen Ben wel benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat worden in de VLD
|
Dedecker hoort niet thuis bij het VB, de verschillen op ethisch vlak zijn te groot, in tegenstellingen tot de Coveliers. Toch denk ik dat de VLD er stemmen zal mee verliezen.
|
De Gucht heeft in de tijd een uitgebreide VLD willen maken waar iedereen zich in thuis kon voelen. Daar plukken ze nu de vruchten van. Ik denk idd dat er nog wel meer zullen volgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frisse partij,die VLD :)
|
Citaat:
-Zijn mandaat uitzitten en op pensioen gaan;-) -Als onafhankelijke of op een andere onbekende lijst opkomen:? -Bij de VLD om genade vragen -Bij het Vuil B vragen wie zijn plaatsje wil afstaan voor hem:-o of -Zijn show elders proberen:lol: |
Citaat:
hallo!! rechts kan dit soort inhoudsloze clowns missen als kiespijn... |
Jammer voor het liberale gedachtengoed. Een verbintenis van HC en JMD had de basis kunnen zijn voor een echte liberale partij.
|
Citaat:
- een overstap naar het Vlaams Belang...maar dat zie ik niet zitten...zou ook niet goed zijn voor het VB - een overstap naar de NVA...ik vond BDW deze week nogal raar doen toen men hem dat vroeg... |
Citaat:
Laat ons hopen dat hij dat doet, want ik de toekomst van nog een extra mini liberaal partijtje geloof ik niet. |
De NVA beweert altijd dat ze niet rechts zouden zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be