![]() |
Legaal??
2 Bijlage(n)
Als men zo eens een avondje op het net surft kom je soms wel wat tegen. Zo vond ik 4 foto's van mezelf. De foto's dienden als illustratie en mijn naam werd niet genoemd. Het zijn ook niet duidelijke exemplaren en van een grote afstand genomen. Kan dit zomaar?
Dit is er twee van. Bijlage 14631 |
Als jij duidelijk het onderwerp bent van de foto, mag het in principe niet zonder jouw toestemming, da's overtreding van de wetgeving op privacy.
(Da's al wat ik er van weet, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele fouten. :-P ) |
Indien het foto's zijn die door jou op het internet zijn gezet, dan heb je een nul-zaak.
|
Citaat:
|
Hé leuk, carnavalfoto's! :-P
|
Lijkt mij echt zo'n struikschijtsessie geweest te zijn.
|
Ik vraag mij zo'n klein beetje af tijdens wat voor activiteit deze foto's genomen zijn.
Niet dat ik er iets mee te maken heb, zeker niet -op het eerste gezicht wil ik er ook niks mee te maken hebben-, maar ik vroeg me dat zo eens af. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ahzo...
Citaat:
;-) |
2 Bijlage(n)
Probleem opgelost. Nogal bizar eigenlijk.
Het gaat dus over een jonge gast die aan een weblogje werkte (als hobby) en die graag militair zou worden. De kans hiervoor is onbestaande omdat hij aan een zeldzame spierziekte lijdt. Zijn uitleg (dezelfde gehoord van zijn moeder) was dat hij via via gehoord had van ons initiatief om een paar dagen ardennen te doen en het programma trok hem heel erg aan. Trommelde een vriend op die al met de wagen kon rijden en besloten ons ongezien overal te volgen en zoveel mogelijk foto's (ook een hobby, zo blijkt) te nemen. Volgens hem niet uit kwade wil en ik geloof hem. Hij heeft mij al een paar andere foto's doorgestuurd en er zitten wel een paar goeie bij. Heb er trouwens eens mee afgesproken om de details te bespreken, want volgend jaar mag hij mee. (niet voor publicatie :lol: ) Dit waren trouwens de 2 andere foto's die er stonden. Ne mens komt wa tegen in zijn leven. Bijlage 14661 Bijlage 14660 |
Hobbyfotograaf? De plaatjes lijken me wel héél erg slecht in dat geval. Misschien een uitsnede van een miniem detail in een grotere foto?
Hoe dan ook, er kan een stevig potje gediscussieerd worden over de herkenbaarheid van de personen op de foto. |
Citaat:
|
Waarom ben je er eigenlijk zo op gebrand dat die foto's niet op internet verschijnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaan klagen dat er fotos van jezelf op internet verschijnen en dan bij die klacht die fotos nog eens tonen. Maar die andere site moet ze wel van de server halen?? 8O |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be