![]() |
http://physics911.org/net/modules/ne....php?storyid=3
Heeft iemand daar een plausibele uitleg voor ? |
Citaat:
|
Citaat:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet nog eens opnieuw aub! We hebben hier een paar manden geleden genoeg allerhande theorieën gezien die enorm gemakkelijk te weerleggen zijn met miljoenen argumenten, blijkbaar bent u toch zo'n anti-Amerikaan dat u maar naast de feiten blijft aanlopen, lees daarom deze thread nog eens en vooral, gebruik uw verstand en stel uwzelf vragen hoe dit ooit een complot had kunnen zijn: http://forum.politics.be/viewtopic.p...t=11+september |
Zeg Coosie, ga je hier elk maand opnieuw afkomen met een thread over een mogelijke complot-theorie over 9-11 ?
Laat mij het als volgt stellen. Alle complot-theorieën over 9-11 zijn zo doorprikt geweest. Wat nooit is verklaard is hoe het mogelijk is dat een volk van zes miljoen hardwerkende mensen zomaar reeds 175 jaar kan worden uitgebuit en leeggeperst om een ander volkje van 4 miljoen luie parasieten te onderhouden, onder leiding van een familie nietsnutten die zelf ook zwaar meehelpt de vetpotten te ledigen. Dat is pas een megacomplot om over te discussiëren. :wink: |
Citaat:
Enne, van de maand zijn het er twee, he ! Trouwens ik heb jou nog niet veel 9/11 complottheoriën zien doorprikken ? Btw, we zijn hier niet in de communautaire discussies, he, ik zie niet direct wat mijn belgicisme te zien heeft met mijn anti-Bush en co houding ! Tenzij jij mij uitdaagt om het flamingantisme te linken een pro-Bush houding ? En, dan zou ik in een foutieve veralgemening vallen, die probeer ik te mijden als de pest. |
Citaat:
|
[size=1]dubbeltje[/size]
|
Citaat:
Even serieus, ik begrijp echt nog altijd niet van waar je appreciatie komt voor Bush en de zijnen ? Ik kan er echt niet bij. Wat vind jij zo goed aan zijn beleid, en dan specifiek aan zijn buitenlands beleid ? Enne, monsieur, het is mademoiselle. :wink: |
er was helemaal geen vliegtuig, de passagiers die op dat vliegtuig zaten zijn in de caraiben gesignaleerd ... op vakantie op kosten van de staat ... noch was er een aanslag, noch een pentagon ...
Sadam Housein had geen WMDs ... sterker nog!, Sadam Hoesein heeft nooit bestaan ... dat was gewoon Bush Sr. die een moustache had opgeplakt ... |
Citaat:
Betreffende mijn steun voor Bush. Ik ben daar ooit eens een topic over begonnen. Het heet precies : Waarom ik Bush steun. Als je interesse hebt : klik hier Enne, deze zijn voor jou: :wink: |
Citaat:
Hey charmeurke ... zal 't wel gaan ja, mijn vrouw lastig vallen ?!?! :lol: :lol: |
Citaat:
|
het is zo simpel dat het groot is,niks te theorieén,9/11 is wel degelijk gebeurd,en al die theorietjes hou ze eens een keertje achterwege,in naam van de slachtoffers :!: op voorhand bedankt :!:
Voor ons burgers was toen het world trade center de grootste klap,het world trade center de trots van de amerikaanse burger,voor ons de gewone simpele mensen :!: Voor de militair daarentegen,was het het pentagon,hun pentagon zwaar geraakt in al zijn voegen,de trots van de Amerikaanse patriot :!:,ook meteen de oorlogsverklaring tegen het terrorisme die het pentagon "de trots van de amerikaanse militair geraakt had :!: maw ze wilden Amerika (westerse wereld) in al haar trots zwaar vernederen en raken :!: nb:Amerika mag zijn vijanden aanvallen dit is volkomen gerechtvaardigd door 9/11 ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
U weet toch dat uw partij het VB het anti-Amerikanisme hoog in de vaandel draagt. Waarom dan die foto's??? |
Wie zegt er dat het Vlaams Blok mijn partij is :?:en dan nog het Vlaams Blok anti amerikaans :?:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zucht, ik word moe van al die complot theorieën.
Als de regering van de VS per se zelf een aanslag wou plegen om zo een rechtvaardiging te hebben voor invasies in Verrewegistan,en de inname van een leuk olieveld, dan hadden ze niet de wereldeconomie gekraakt door de twin towers te nekken, of een afdelingkje van het Pentagon te verwoesten. Dan hadden ze het symbool van de vrijheid opgeblazen, namelijk het vrijheidsstandbeeld. Kost minder moeite, minder mensenlevens en heeft een grotere maatschappelijke impact over de hele VS. Andere truk, tijdens een congressvergadering de boel daar een beetje te laten ontploffen.Dan word het controleorgaan, de wetgevende macht in 1 klap gefnuikt, en kunnen de militairen(en de archterliggende industrielen) makkelijker hun ding doordrijven. Oftewel, voor veel minder kosten en veel minder doden een veel groter effect... Alsof dat niet bedacht had kunnen worden door de "evil conspiracy". |
Er was trouwens een vliegtuig op weg naar het witte huis of het pentagon, was dat ook een onderdeel van het "groot complot"?
|
Effe een kanttekening.
Stel dat er weet van was van de aankomende aanslagen.En stel dat men een gevechtstoestel achter die vliegtuigen kon hebben, voor de aanslagen gepleegd waren.Had men de opdracht kunnen geven die Boeings neer te schieten? Ik zou durven zeggen , neen, dat is gewoon niet politiek uitlegbaar, enkele tientallen burgers gewoon uit de lucht schieten,omdat er een paar idioten met halfbakken wapens rondlopen in het gangpad. Normale afhandeling van een kaping is heel anders, Dat toestel land, word omsingeld, en vroeg of laat vallen er doden,meestal bij een inval van speciale troepen in het gekaapte toestel. Dat is al meermaals gedaan, en is bijna de klassieke afwerking. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be