![]() |
European Freestate Project
:cheer: Is terug gelanceerd! :cheer:
Een aantal Nederlanders (denk ik, aan hun namen te zien) zetten de Goede Taak verder; zoals die ook in de Verenigde Staten al honderden mensen heeft doen verhuizen. De beschrijving op hun website: Citaat:
Zie op website. |
Als het Nederlanders zijn, dat ze het dan in het Nederlands schrijven! :x
Maar neen... Engels staat toch zoveel elitairder en hautainer.... :roll: In het Engels schrijven is dan ook dé uitgelezen manier om je te onderscheiden van het Nederlandstalig gepeupel. |
Citaat:
Een cultuur is altijd een collectief gegeven. U vertrekt dus van een gegeven dat het gevolg is van collectiviteit, om uw "freestate" te bewijzen. Is dat niet paradoxaal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat ze hier poneren dat alle geweld immoreel is, is een bewijs dat zij hún culturele achtergrond (en bijgevolg hún visie op moraliteit) willen opdringen aan anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Immoreel in mijn ogen, maar blijkbaar zijn die anderen daar niet van overtuigd. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U vindt dat zoiets mijn recht zou moeten zijn, iemand anders vindt van niet. De enige manier om dergelijke rechten te kunnen doen gelden, is door enige vorm van collectieve actie. Citaat:
|
Citaat:
Over het tweede deel geef ik je grif gelijk: daarom ben ik ook een minarchist. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele heersende klasse zal zich storen aan die "universele mensenrechten". Een land zoals Saudi-Arabië wordt bijvoorbeeld niet op de vingers getikt, aangezien het de VS van olie voorziet. De enige menier waarop de mensenrechten echte rechten zijn, en geen letters op een blad papier, is als de mensen ter plaatse ze zelf zullen afdwingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be