![]() |
Definitieve exit voor Dedecker...
De statutaire commissie van de VLD heeft de uitsluiting van JM Dedecker bevestigd.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ie/index.shtml Naar die foto kijkend vind ik dat JMDD er plots 10 jaar ouder uitzien........Blijkbaar toch aangeslagen. 8-) |
Het verbaast me dat hij Bouckaert en Coveliers niet in een houdgreep vast neemt, door zijn beroepsmisvorming als judotrainer heeft hij de onhebbelijkheid om met iedereen in de clinche te gaan.
Dat hij niet met VB in zee wil gaan betekent dat hij de grens trekt bij modderworstelen. Tja men moet ergens een grens trekken zelfs kakkerlakken doen dat ... |
Ik denk niet dat hij aangeslagen is. Waarom zou ie. Hij behoudt alle mandaten en de daarbijhorende inkomsten en nu moet hij echt naar niemand meer luisteren. Het is niet dat Dedecker een partijman in hart en nieren is die opgegroeid is met de VLD voor wie dit het einde der tijden zou zijn.
|
Al wie uit de VLD gesmeten wordt zou het voorbeeld moeten nemen van Ward Beyens, die had het begrepen ... hihihihi
|
De toekomst voor een aantal goede liberalen van de klassieke stempel ziet er plots wat rooskleuriger uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Vandelanotte met zijn centjes, om het eens over iets anders dan uiterlijk te hebben? |
Moet erg zijn uit de partij die het grootste voorbeeld van democratie is in den belziek daar worden uitgesmeten. Wat zou hij hebben mispeuterd. Mischien gebruik gemaakt van de vrije menigsuiting, de kont van de gucht of somers niet hebben gelikt. Of wie weet, tot het begrip zijn gekomen dat de vld toch geen democratische partij is en men zich moet neerleggen bij de mening van de gucht en de trol van mechelen "somers".
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zul je hem eens zelf moeten vragen, misschien zal hij dan uit de doeken doen waarvan jij eigenlijk feitelijk al decennialang van leeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, iedereen gaat stilaan toch zien wat voor een lege blaas die man is. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be