![]() |
Onafhankelijkheidsmeeting te Wieze
Op 26 november is er blijkbaar een onafhankelijkheidsmeeting te wieze, georganiseerd door de VVB.. Wie gaat?
|
Ze moeten de straat op gaan met die shit, alleen maar af en toe een bijeenkomst, 'koffieleuter'-politiek daar bereik je niks mee.
Ik ga niet, ik ben geen Belg ;) |
Ik. Ik kom vermomt als nationalist af (<ik oefen alvast) en wanneer er camera's zijn ontbloot ik mijn tricolor geschilderde torso!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zullen op de dag zelf even een minuutje stilte voor je houden, Hans.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Wie meer informatie wil .... :
http://www.vvb.org/acties/0611meeting/ Wat moet je je daar eigenlijk bij voorstellen bij zo een meeting? Skinheads? Belgische vlaggen verbranden? Liedjes zingen? Ik heb geen idee 8O Je kan nu wel niet zeggen dat Wieze een grootstad is... waarom juist DAAR?:? |
Citaat:
:drinking: :bday: :cheer: |
Citaat:
En wie weet heeft de bomma wel verse soep gemaakt voor de vriendjes van de kleinkindjes die dag komen spelen! :-D (ben in een sarcastische bui vandaag... ;)) |
Citaat:
|
Tja, laat dat nu even niet mijn probleem zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jongen, het zal me worst wezen hoeveel volk er op jullie "landdag" aanwezig zal zijn. Maar goed, ik denk niet dat je 100 man bijeen gaat krijgen. 8-) Zolang mijn bijeenkomsten maar goed blijven draaien en daar heb ik tot op heden nog steeds geen klagen over, au contraire! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be