![]() |
Hoe nietig is de mens en de mensheid.
Hubble fotografeert botsing melkwegstelsels
Uitgegeven: 17 oktober 2006 15:49 GARCHING - De ruimtetelescoop Hubble heeft de tot nu toe scherpste foto van botsende melkwegstelsels gemaakt. De foto laat zien dat bij de versmelting van de twee zogenoemde Antenne-stelsels in het sterrenbeeld Raaf miljarden nieuwe sterren ontstaan. De foto is dinsdag door het Europese Hubble-centrum in Garching bij München gepresenteerd. Volgens wetenschappers toont de foto wat onze Melkweg over naar schatting zes miljard jaar te wachten staat bij de botsing met het naburige stelsel Andromeda. Foto: ![]() |
En waar denk je dat de mensheid over 6 miljard jaar is?
Dan zijn we Goden, jongen! |
Citaat:
|
Of helemaal uitgestorven en vergeten.
Zelfs ons Groot-Nederland!:lol: Sorry voor de te grote foto! |
Alleszins nietig genoeg om ruimtetelescopen te bouwen.
|
Citaat:
Ik laat mij invriezen als ik 60 ben, dan kan ik ook fijn voor God spelen als ze me ontdooien over enkele duizenden jaren. Ik ben er nu al voor aan het sparen. :) |
Citaat:
|
En dan maar zeiken over wetten en werken...
|
Citaat:
Enfin, nog veel plezier gewenst bij het invriezen. |
Citaat:
Heb je nou last van trauma's of van frustraties? :) |
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid is dat binnen enkele duizende jaren, - voor zover er dan nog iets is-, er niemand op u zal zitten te wachten. Al die ingevrorenen zullen eerder bezien worden als een hoop lastposten... |
Die foto brengt me alvast in Kerststemming.
|
Knappe foto.
Er komt nu wel rook uit het scroll-wieltje van mijn muis. |
ik dacht dat melkwegstelsels van elkaar weg bewogen.
? |
Het Heelal
Hoe verder je kijkt Hoe groter het lijkt (Jules Deelder) |
Citaat:
Eigenlijk niks van aantrekken, wij zullen de aarde wel vernield en opgeblazen hebben voor deze ook maar met iets anders kan botsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez bon. Veel succes met uw invriezingsproces, vergeet geen lange onderbroek aan te trekken, en doe ze de groeten daar binnen een paar duizend jaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be