![]() |
Wie van deze top-10-posters (-VL72) zien we ooit nog terug in de stoel van Premier van 't Koninkrijk?
|
Carine! :P
|
Uit bescheidenheid heb ik mezelf vergeten 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee anderen zelfs! Al zou ik niet weten wie. ;) [size=2]*kuch* Velvet *kuch*[/size]
|
Citaat:
|
die bitch komt hier nie meer jong. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
|
Citaat:
|
100% van de stemmen! Paulus wordt premier! Leve het BROV!
|
Citaat:
|
De stand is dus nog steeds 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Door een kleine dubbelposting (Carine, Carine C, Paulus de Boskabouter,..) is PAULUS gediskwalificeerd. en die afrossing........you wish.... :roll: :twisted: :evil: :P :twisted: |
Citaat:
Leve paulus! |
Okee... dan moet er een extra kandidaat worden ingezet... de overbescheiden Patriot die zichzelf waarempel vergat krijgt zo de 100 procent van de stemmen.
Leve de Premier! 8) |
EXCUSEER MENEER
Diegene die de frauduleuze stembusgang op het spoor kwam en deze wansmakelijke praktijken aan het licht bracht.....zal de plaats van Paulus innemen en kom zo op 100% van de stemmen. Zijn da nu manieren........da doe geen slag en eist het premierschap op. |
Citaat:
élaba! kan jij je beweringen staven? |
Daar zijn geen bewijzen van en toch eis je Paulus' ontslag! Weet je aan wie je me doet denken zo?
|
ahum.....dwing me nie hé Carine euh..Carine C...euh...Paulus..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
8O IEMAND heeft op JVDB gestemd! 8O
|
Citaat:
Citaat:
Niels is de mol!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be