![]() |
VS claimen ruimte voor hun nationale belangen
Citaat:
|
Voor zover ik weet is volgens internationale verdragen alles wat zich buiten onze atmosfeer bevindt eigendom van de VN.
|
Nu dus niet meer, toestemming vragen aan de VS om de ruimte te mogen betreden.
|
Dan moet die beleidsnota toch nog wel eventjes langs de VN passeren.
Het blijft slechts een beleidsnota. Verhofstadt's nota's zeggen ook soms dat de belastingen zullen verlagen. Afwachten, dus. |
Ok de VN? Wat doet de VN als de VS zijn eigen gang gaat? Hebt gij sancties gezien van de VN tegen de VS rond Irak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ze gaan alleen hun VIJANDEN uit de ruimte halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
What the hell... 8O
|
'God's own space for God's own country'
|
Alien invasion of is het eerder VS invasion ???8O
|
Citaat:
|
Ik wil wel eens zien hoe de USA een land gaat tegenhouden om naar de ruimte te gaan.
Ze krijgen hun eigen ruimteveren nog niet veilig in en uit de ruimte, laat staan dat ze gaan proberen om de Chinezen of de Russen tegen te houden om naar de ruimte te gaan. Of hoe ze Europa gaan verhinderen om nog naar de ruimte te gaan. Indien China deze opmerkig zou maken zou ik daar wel eens twee keer over na denken, maar de USA staat op dat punt nu net ietsjes achter op de rest van de wereld. Zij hebben een pak tijd en ervaring verloren door hun ruimteveren en hun maanlandingen. Op dat punt zijn ze dus helemaal geen grootmacht meer en zullen ze bij het verhinderen van ruimtelanseringen van de 3 andere ruimtevaartcentra hun lanseringen, wel eens raar op hun neus krijgen. Ik zie de USA het nog niet militair opnemen tegen een land als China en deze zullen zelf wel in het oog houden wat hun buren doen en zullen zelf wel ingrijpen als deze een gevaar voor hen gaan betekenen. Zij zijn immers de echte nieuwe grootmacht van de wereld en zullen vandaag of morgen de USA wel terug op zijn plaats zetten. |
Citaat:
'Iedereen beroemd' ? Neen neen : 'Iedereen Tibetaan'. |
Citaat:
(cijfers van 2004) oorlogsbudget Verenigde Staten: 400 miljard dollar. oorlogsbudget China: 47 miljard. |
Citaat:
Dus iedereen Chinees. hopen dat ze dan niet gaan eisen dat we ook nog in het Mandarijns gaan schrijven want ik kan niet goed tekenen. |
Citaat:
Maar vergis je dus niet door deze cijfers, zij geven je een vals beeld. Een gevechtsvliegtuig kost de vs zo'n kleine 2 miljoen dollar terwijl dat zelfde vliegtuig China maar 50 duizend dollar kost Een tank kost de vs 100.000 dollar en China maar 5.000 dollar En een gewone soldaat kost de vs 2.000 dollar per maand en China slechts 150 dollar. Daar komt dan nog eens bij dat China iedereen van jong af reeds gevechtsporten leert en dat de meeste amerikanen die nooit leren. En het sterkste wapen van de Chinezen is hun kwantiteit en niet hun kwaliteit. Zij kunnen het zich permiteren om per vijand 10 eigen mensen in te zetten. En het Chinese volk zal zich echt geen tweede keer laten overheersen door een ander volk. Zij hebben hun lesje wel geleert van de eerste keer en zullen als het moet dus tot de laaste man vechten. Zie je, als je enkel met cijfers gaat werken kom je bedrogen uit. Europa geeft zo meer dan het dubbele uit aan defentie, maar is in militaire macht toch niets tegenover de VS. Dit enkel en alleen omdat de VS over één leger beschikt en het in Europa zo'n 40 legers zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be