![]() |
de fitness-topic
Laten we hier de tips concentreren aangaande fitness (powertraining)
zodat menigeen kan profiteren van de wijsheid ons aller! ik denk bv aan voedseltips (wat eten om maximaal te profiteren van de work-out, de uren voor en na)?? |
proteïne zou ik denken (veel kaas vlees melk ei vis)
en creatine is ook niet slecht voor de gezondheid, dus .. why not? |
laat vooral niks op uw tenen vallen...
|
Citaat:
Wandel eens door een bos bv. Zeker zo gezond en aangenaam, goedkoper en minder vermoeiend. Geen dank. |
haha !
i do not think so, buddy the muscles of brussels, that's gonna be me! |
Citaat:
En die grimas, zijn daar online cursussen voor? |
eten verspreid over de dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe geen fitness en volgens mij kunde gij niet van mij winnen met armworstelen. |
Citaat:
met de spieren rollen, daar moet ik nog wat voor trainen :-) neenee, ik ben gene freak :-D |
Citaat:
maar tis goe, we have a deal: vandezomer gaan we armworstelen |
Citaat:
![]() :? |
Citaat:
|
Citaat:
was dat het onderwerp van mijn vraag, uw persoonlijke opinie over fitness? :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bijna, mijn beste, bijna! juist ware geweest: "goh ... een antwoord naast de kwestie, schandalig!" |
1 Bijlage(n)
Ik kom net terug van de gym van een rugsessie.Ik ga nu eten en ga straks terug voor de triceps.
Ik ben van nature eerder slank,maar had wel wat profiel en een goede vormspanning doordat ik veel sportte;lopen,pompen,optrekken etc.Ik heb een maand of 3 redelijk intensief getraind-ik had een goede scholing,mijn vroegere baas wie mij expertise verschafte is een beer van 1m93 en 102 kg.Hij trainde vroeger met mannen die wedstrijden deden.Via die mannen heb ik ook veel bijgeleerd op heel korte tijd. Er is een nieuwe wereld voor me opengegaan,waarlijk.Ik had vroeger wel al wat getraind,maar niet per spiergroep en niet intensief.Het is echt super,ik kan het iedereen aanraden,alles lukt beter. Ik zal nooit een bodybuilder zijn,ik vind dat ook niet mooi,maar ik mag wel wat spiermassa bijkrijgen.Onderstaande foto was het resultaat na 3 maand.Ik heb nu even lang niet getraind en ben herbegonnen.Het komt even snel terug als het verdwenen is,zoniet sneller. Hoe train je Maximus?Train je per spiergroep?Hoeveel keer per week?Let je op je voeding etc.?Ik vind het superinteressant en praat er graag over en wissel graag tips uit,maar mijn vrienden zijn veelal eerder rokers dan sporters. |
Ha! Een interessante reactie...
Ik ben dus pas begonnen. Bedoeling is 3 x per week te trainen. En ongeveer 1 �* max 2 uur per sessie. Ik train idd per spiergroep. Mijn enige doel is spiermassa bijkweken, niet gewicht afvallen of zo. Ik train dan ook (quasi) enkel op bi-, triceps, schouders, borstkas, buikspieren (ook opzij), rugspieren Voeding: daar zou ik nu net graag eens tips over krijgen zie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be