![]() |
De mening van Bert
http://www.bertanciaux.be/
Citaat:
Je hebt domme politici, hele domme politici, dan een hele tijd niks, en dan is er Bert Anciaux. |
Citaat:
|
Maar ge moet toch toegeven. Nen schone site.
Waarschijnlijk in de leer geweest bij PJ. |
ach volgend jaar komt ie zeker weer in de media.. teleurgesteld en wenend :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW: in uw sig staat Citaat:
|
ik vind dit stukje anders ook wel prachtig
"Guy Verhofstadt is een ongewoon gedreven politicus. Zijn voluntarisme is legendarisch. Het is een plezier hem de regeerverklaring te zien brengen. Zelfs indien de begrotingsbesprekingen een muis hadden gebaard, dan noch zou het als een wereldwonder verkocht worden. Dat kan hij als geen ander. En het meest bewonderenswaardige is dat Guy absoluut gelooft wat hij zegt. Het is geen komedie. Het is niet gespeeld." het doet er dus voor anciaux niet toe of er goede resultaten geboekt worden, zolang het maar goed verkocht wordt..... plat populisme noem ik dat ook kan ik hieruit afleiden dat de premier zijn eigen leugens gelooft.... |
Citaat:
|
En nog een fout!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen, geniet eerder van de misschien laatste goede dagen van het jaar ;-) |
Zou Bertje misschien al aan het slijmen zijn voor een hernieuwing van zijn ministerpostje?
|
Citaat:
Net zoals degenen die op een forum berichten lezen van mensen die blogs lezen van mensen enz. ;-) Citaat:
|
Citaat:
En da's meer dan alleen maar tijd. Citaat:
|
Schokkend, wat die minister van Cultuur zo allemaal verkeerd schrijft.
Dan nog liever een frankofoon. Die hebben tenminste nog respect voor hun eigen taal. |
Citaat:
|
Citaat:
Oei. Meer vrijheidsheld dan dichter, vrees ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be