![]() |
Re: Muziektip: Pigmeat
Pijlstaartrog schreef: > De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van de > legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... |
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> > Pijlstaartrog schreef: > >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van >> de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. >> > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... Je meent het? -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
Pijlstaartrog schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > Pijlstaartrog schreef: > > > >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van > >> de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. > >> > > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... > > Je meent het? Ik ken hem uit de jaren '80. Toen was er een Friese Welle. Ook bandjes als Okke Hel (genoemd naar een viaduct tussen de Afsluitdijk en Bolsward), Pin Baskets, Weekend at Waikiki, LUL . Friezen die overigens bijna allemaal in de stad Groningen woonden. |
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> > Pijlstaartrog schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >> > >> > Pijlstaartrog schreef: >> > >> >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 >> >> van de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. >> >> >> > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... >> >> Je meent het? > > Ik ken hem uit de jaren '80. Toen was er een Friese Welle. Ook bandjes > als Okke Hel (genoemd naar een viaduct tussen de Afsluitdijk en > Bolsward), Pin Baskets, Weekend at Waikiki, LUL . It Dockumer Lockaelstje > Friezen die overigens bijna allemaal in de stad Groningen woonden. Of Amsterdam. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be