![]() |
[Radio1 : nieuws] Verhofstadt doet het weer...
Net gehoord op het nieuws op Radio1, ook te lezen op de site van de staatszender
Citaat:
Iedereen die voor VB stemt weet dit ondertussen al héél lang, bij mijn weten is dit de BASIS waarop alles bij het VB gebouwd is, onafhankelijk Vlaamse Republiek, waar geen plaats is voor koningen, koninginnetjes, prinsjes en prinsesjes.... Mag ik meneer Verhofstadt erop attent maken dat zijn kiezers ook de gelegenheid aangrijpen om de VLD de rug te keren bij iedere verkiezing. Misschien weten ZIJN kiezers maar al te goed dat het mank draait bij de VLD, en weet hijzelf dat nog niet zo goed... ;) |
Citaat:
Stond vóór de tijd van Verhofstadt, bij de VLD de V ook niet voor Vlaams?! Of hoe je je fundamenten zelf onderuit kunt halen... |
De botten van Freya.
De begroting werd stipt afgeklokt d' oppositie had weer slecht gegokt. Maar 't scheelde niet veel of er klonk gekrakeel.. Gelukkig was Freya kortgerokt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk, het belgisch blok doet een aanval tegen het vb door de koning uit te spelen :lol:
Misschien terzelfdertijd de kiezers ook maar inlichten over de transfers. Misschien weten ze dat ook niet. Of over de hoge jeugdwerkloosheid bij migranten. Misschien denken ze nogwel dat het racisme is... |
Citaat:
Citaat:
Bron: mijn geheugen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be