Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   [Radio1 : nieuws] Verhofstadt doet het weer... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=64899)

Sam 19 oktober 2006 17:13

[Radio1 : nieuws] Verhofstadt doet het weer...

Net gehoord op het nieuws op Radio1, ook te lezen op de site van de staatszender

Citaat:

"Maar ik begrijp uw diepe ontgoocheling natuurlijk", zei de premier in de Kamer. "U zal nooit worden uitgenodigd, en dat is ook normaal, want u bent tegen de koning. U bent tegen het koningschap, alleen weten uw kiezers dat nog altijd niet goed."De premier greep de gelegenheid dan ook prompt aan om de kiezers daarop te wijzen.

LOL, grappig, maar voor mij is dit één van de hoofdredenen naast strenge aanpak van criminaliteit om te stemmen voor het VB.

Iedereen die voor VB stemt weet dit ondertussen al héél lang, bij mijn weten is dit de BASIS waarop alles bij het VB gebouwd is, onafhankelijk Vlaamse Republiek, waar geen plaats is voor koningen, koninginnetjes, prinsjes en prinsesjes....

Mag ik meneer Verhofstadt erop attent maken dat zijn kiezers ook de gelegenheid aangrijpen om de VLD de rug te keren bij iedere verkiezing. Misschien weten ZIJN kiezers maar al te goed dat het mank draait bij de VLD, en weet hijzelf dat nog niet zo goed... ;)

LeMmOnN 19 oktober 2006 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam (Bericht 2094677)
Net gehoord op het nieuws op Radio1, ook te lezen op de site van de staatszender

LOL, grappig, maar voor mij is dit één van de hoofdredenen naast strenge aanpak van criminaliteit om te stemmen voor het VB.

Iedereen die voor VB stemt weet dit ondertussen al héél lang, bij mijn weten is dit de BASIS waarop alles bij het VB gebouwd is, onafhankelijk Vlaamse Republiek, waar geen plaats is voor koningen, koninginnetjes, prinsjes en prinsesjes....

Mag ik meneer Verhofstadt erop attent maken dat zijn kiezers ook de gelegenheid aangrijpen om de VLD de rug te keren bij iedere verkiezing. Misschien weten ZIJN kiezers maar al te goed dat het mank draait bij de VLD, en weet hijzelf dat nog niet zo goed... ;)

Stond vóór de tijd van Verhofstadt, bij de VLD de V ook niet voor Vlaams?!

Of hoe je je fundamenten zelf onderuit kunt halen...

Descartes Jr 19 oktober 2006 18:54

De botten van Freya.

De begroting werd stipt afgeklokt
d' oppositie had weer slecht gegokt.
Maar 't scheelde niet veel
of er klonk gekrakeel..
Gelukkig was Freya kortgerokt.

Veerle23 19 oktober 2006 19:22

Citaat:

ja anders had het wel Belgisch Belang geheten :lol:

Sam 19 oktober 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 (Bericht 2095029)
ja anders had het wel Belgisch Belang geheten :lol:

U hebt een punt, Veerle ;)

Bob 19 oktober 2006 21:35

Leuk, het belgisch blok doet een aanval tegen het vb door de koning uit te spelen :lol:
Misschien terzelfdertijd de kiezers ook maar inlichten over de transfers. Misschien weten ze dat ook niet. Of over de hoge jeugdwerkloosheid bij migranten. Misschien denken ze nogwel dat het racisme is...

metten 19 oktober 2006 21:56

Citaat:

Citaat:

"Maar ik begrijp uw diepe ontgoocheling natuurlijk", zei de premier in de Kamer. "U zal nooit worden uitgenodigd, en dat is ook normaal, want u bent tegen de koning. U bent tegen het koningschap, alleen weten uw kiezers dat nog altijd niet goed."De premier greep de gelegenheid dan ook prompt aan om de kiezers daarop te wijzen.
Het 'joenk' vergeet dat in de jaren '80 van vorige eeuw de PVV zélf anti royalisten waren. In die tijd is er zelfs een 'uitzending door derden' op de toenmalige BRT van de liberale omroep LIBRADO ( Het koningshuis, zin of onzin) door tussenkomst van het Hof verboden geweest wegens niet koningsgezind.
Bron: mijn geheugen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be