![]() |
fileprobleem
Hoe zou men in belgië het fileprobleem moeten oplossen?
Ik stel voor om veel strenger op te treden tegen "gevaartes op de weg" dit zou al een kwart minder volk zijn op de E40+minder files want dan remt er niet constant een dommerik voor je die niet zou moeten remmen! |
Men zou al kunnen beginnen met de Brusselse en de Antwerpse ring te verkavelen.
Dan kan ieder zijn eigen staanplaats kopen. |
Waarom boren ze geen gaatje in de Craeybeckx?
Dan fungeert die tunnel ineens als car-wash als je er stapvoets doorrijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook juist. Maar enfin, ik bedoel de Kennedy natuurlijk.
Mijn afkeer voor de amerikaanse politiek begint me onbewust parten te spelen, denk ik. |
En nu de magische vraag; wie gaat dat betalen? |
Citaat:
Hoe geraakte daar dan nog af? |
Citaat:
|
Citaat:
maar 't probleem is gewoon verschoven. nu kunt ge er ook al ni meer op (omdat ge er anders nooit meer af geraakt waarschijnlijk) 8O dat gaat daar een rustig stukske autostrade worden |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Maar het grootste probleem is niet de manier waarop men de problemen van de filles moet oplossen en niet hoe men moet zorgen dat er minder filles zijn. Het probleem is, hoe moet de minister van begroting het gat opvullen dat er zal onstaan als de filles zijn opgelost en geen geld meer in de staatskas brengen. Want deze zijn wel goed voor een paar miljard € per jaar. En kosten de staat niets en niemand die over deze belastingen zaagt. |
Citaat:
|
Het openbaar vervoer aanpassen aan de noden van de mens.
|
Neem een babo van de lijn,ik doe dat al 3 jaar,erg goed,zonder enige problemen,buiten de stakingen!!!
|
Gewoonweg meer baanvakken. Ook al zou het openbaar vervoer optimaal gebruikt worden, elk jaar komen er meer en meer mensen dus zullen de wegen meer en meer dichtslippen. Uitbreiden is de enigste oplossing.
|
Doodschieten.
|
Citaat:
Files is één van de kostelijkste zaken in onze economie aangezien deze gebaseerd is op het systeem van "time is money". Het geld dat verloren gaat in die files (opportuniteitskost weetje wel) is gigantisch en erg problematisch! Ik zou geneigd zijn (maar daar gok ik maar) te zeggen dat deze meer aan de staat kosten dan wat de staat eraan verdient! |
Rekeningrijden met variabele tarifering; kan bijzonder verfijnd worden toegepast. Op autowegen én de grotere gewestwegen om de sluipfiles tegen te gaan. Voor de grote steden: congestion charges kunnen al heel wat soelaas brengen.
Beheer van de wegen privatiseren met strikte vereisten voor onderhoud en modernisering. ... vraagt echter bijzonder veel politieke moed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be