![]() |
nieuwe partij ... tripartite
Het is opvallend hoe ze op zeer veel plaatsen brugge, oostende, sint truiden, hasselt etc toch een tripartite vormen.
In sint truiden is het al helemaal een farce. De tsjeven zijn de grootste partij maar willen voor één schepenzetel paars nog aan een grotere meerderheid helpen. Dus als grootste partij een 4 de rangsrol spelen. Leterme heeft zijn werk blijkbaar goed gedaan met het opleggen van die tripartites. Ze zouden beter één partij vormen. |
Citaat:
|
Waarom het niet ineens "de P�*trick" noemen? Dat is blijkbaar goed gelukt.
|
Citaat:
Links en Rechts ? |
We mogen er misschien wel mee lachen, maar het is de trieste werkelijkheid. Tegenwoordig moeten we eigenlijk niet meer gaan stemmen, want dat bolleke dat we kleuren maakt toch niets meer uit. We weten al op voorhand wie er een coalitie gaat vormen, namelijk alle partijen behalve het Vlaams Belang.
Dit land is een "democratie" waar de stem van de burger niets, maar dan ook niets uitmaakt. |
![]() |
ach begrijpen jullie dat niet? Het is om beter te besturen.
|
Citaat:
Zou "Centraal" er eventueel,misschien,bij mogen? :oops: |
Citaat:
We kunnen ons indenken dat er situaties zullen zijn dat VB 51 % van de stemmen zal halen.... Wordt de redenering dan omgedraaid? Ik zie het al voor me in de ...euh.....pers......,VB WIl NIET samenwerken met de anderen......foei foei VB 8-) |
Citaat:
Het zal dus niet omdraaien, onze stem is niets meer waard. Wie er een postje krijgt is al beslist voor wij onze bollekes gekleurd hebben. |
Er bestaat eigenlijk al een tweeprtijen stelsel in Vlaanderen.
De neo-marxistische regenboogpartij vs het Vlaams Belang. |
de partij van petrik en Jehan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jawel de grootste partij en voor één schepenzetel meebesturen. Zoals ik al eerder zei het is één partij geworden: de cordonpartij of tripartitepartij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be