![]() |
Welk beroep gun je de politici?
Vul zelf in voor de volgende politici:
Bert Anciaux: kleuterleider Freya Vandenbossche;prensentatrice van de lotto. Laurette Oncklinckx:agente in een reisbureau of vitrinehoer in Charleroi. Guy Verhofstadt:olijfboer Patje Janssens: pooier Philippe Dewinter:straathoekwerker. Yves Leterme:koster Vera Dua:aardappelboerin. andere:...... |
Jean-Marie Dedecker is een geboren marktkramer.
|
Annemans: maffiabaas
|
Pairon: vogelschrik
|
Hans Van De Cauter: Prins carnaval
Rob Verreycken: Leraar Karate Freya: Luxeprostituée Eric Feremans: Moraalfilosoof Patrick Coeman: Wapenhandelaar Bert Anciaux: Chiroleider Willy Claes: Dirigent Colen: Eigenaar nudistenkamp Kussé: ijscoman Bronselaer: Sekteleider Cool: Webmaster |
Rita Verdonk mag weer gevangenisdirecteur worden...
|
Colen: hoerenmadam
|
Dehaene:marktkramer
|
Ik ben geen politieker maar vanaf volgend jaar word ik voltijds huisman...eindelijk...een man kan moe worden...een vrouw daarentegen...Jules en Alexander krijgen er een zusie bij....
|
Freya;algebralerares
|
Allemaal goed en wel, maar kunnen de mensen die die beroepen uitvoeren nu geen klacht tegen ons gaan neerleggen wegens beledigingen aan hun adres?
Want de meeste zijn zelfs te dom om te helpen donderen. |
Verhofstadt: kaartjesknipper
Laurette Onkelinx: vliegend tapijtreinigster Freya Vandenbossche: callgirl Partick Janssens: charmezanger Elio Di Rupo: kermisattractie |
Verhofstadt: gefrustreerde sergeant
Leterme: ambachtelijke brouwer Bert Anciaux: presenator van de Shoplijn Karel De Gucht: schooldirecteur Freddy Willocks: fotomodel voor op sigarettenpakjes Herman Decroo: opzichter op een bananenplantage ... |
Bijna allemaal mogen ze koeienstront gaan scheppen voor mijn part.
|
FDW mag vuilnisman worden. Hij heeft in Panorama laten zien dat hij dat goed kan...
|
Citaat:
|
Dieven
Oeps zijn ze al allemaal Kwakzalvers Oeps zijn ze al Mooipraters Oeps Geef het op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be