| Herr Flick |
24 oktober 2006 07:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
(Bericht 2104308)
Stelling ;
Veronderstel dat ik weet heb van minstens één corrupt optreden van Elio di Rupo
Orde van grote van 1 �* 1.5 miljoen Euro?
Dit feit zou op een simpele wijze te verifiëren zijn en kan door politiekers of bepaalde ambtenaren gecheckt worden.
Laat ons zeggen door een journalist of politieker met Kl***n aan zijn lijf, iemand die niet af te schrikken of te koop is.
Bedoeling;
Elio Di Rupo zijn ware gelaat tonen evenals de corruptheid van de PS en de PSa aantonen.
Vragen
Aan wie zou je deze informatie geven? ( ik vrees dat er in België geen ongebonden journalisten meer zijn, anderzijds moet je dan naar de oppositie die gemuilkorfd zal worden in de pers)
Waalse of Vlaamse politieker/journalist/gerecht/ andere, en wie? (Ik vrees dat het gerecht even omkoopbaar is als de rest + dat het moet gehoorzamen aan de politiek)
Een of meerdere personen inlichten?
Hoe kan je een opvolging van de voortgang van het voorafgaandelijk onderzoek afdwingen?
Wanneer zou je die informatie aan de onderzoeker geven zodat het maximale impact heeft bij de federale verkiezingen?
Iedereen begrijpt dat dit natuurlijk louter hypothetisch is.
|
Ik zou u als eerste raad willen meegeven, niet meer te gaan shoppen in den Delhaize.
Verder, neem een goeie levensverzekering en genoeg copyieën van het bewijsmateriaal.
Zorg voor een onderduikadres buiten europa, in elk geval ergens een plek, waar 't zonneke schijnt en de tengels van de Luikse en Bergense Maffia niet zo talrijk zijn.
Stuur de copyieën van uw bewijsmateriaal naar de Hollandse, Duitse, Franse en Engelse Pers, ah en vergeet de amerikanen niet, en hoop dat ze het publiseren , Met wat sjans lekt het dan wel naar de Belgische pers, ...
Als het gaat om foto's of filmkes van Elio in een compromiterende pose met een minderjarige ;-) , laat ze dan gewoon slingeren op het internet, dan komen ze vanzelf wel boven... ;-)
Daarna schrijft ge nen boek over heel de affaire en als ge sjans hebt, wordt hij verboden in België, waardoor iedereen hem wil lezen... (Stop er een paar sappige anekdotes in over Berre II bv... )
|