![]() |
Waarom plaatst de Yahoo! Slurp Spider hier nooit een reactie ?
Ik zat gisterennacht op online te kijken bij politics gezien er nogal weinig volk aanwezig was .
En wat merkte ik daar ? De Yahoo! Slurp Spider zat tientallen onderwerpen tegelijk te lezen . Als die typ het dan toch zo interessant vindt wat wij hier allemaal schrijven , waarom plaatst hij /zij /het hier dan nooit een reactie ? Raadsels |
Citaat:
|
Zou het niet kunnen dat hij /zij /het/ verlegen is ?
|
Ik heb daarjuist eens online gekeken , en wat blijkt ?
De Yahoo!Slurp Spider bekijkt het onderwerp waarom plaatst de Yahoo! Slurp Spider hier nooit een reactie . Begrijpe wie kan . |
Hij/zij/het kan enkel lezen en niet schrijven?
|
Citaat:
|
Curiosity is what killed the cat... dus waarom wil je het zo graag weten? :angel:
|
Citaat:
|
Bloeit daar iets moois? :-D
|
Zowel de Google Spider als de MSN Robot Spider laten weten zich gediscrimineerd te voelen .
Een mens kan nooit goed doen ! |
Citaat:
|
Ook de Google Spider is dit onderwerp al aan het lezen .
Ziekelijk jaloers noem ik zoiets . |
Als het maar hevig is! Alles wat langer duurt dan 'kort' is saai :-P
|
HAHAHAHA
Kaffer ben je eens aan het kijken of er hier slimme mensen zijn of ben je een PC analfabeet?????? |
Zelfs met mijne mooie foto om hun aandacht te trekken zullen ze nog niks zeggen
LOOOOOOOOL Kijk Tinne!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Yahoo! Slurp Spider , de Google Spider en de MSN robot Spider hebben bij privé - bericht laten weten opnieuw een eenzame nacht te hebben doorgebracht .
|
Kaffer, in dat geval moet ge ze vanavond DRINGEND opzoeken!
|
Nee hoor Kaffer weet nu via een mysterieus PB-ke dat ze nooit zullen posten hier, allé misschien binnen 5 jaar wel hé, wie weet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be