Fieseler |
24 oktober 2006 15:56 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
(Bericht 2106569)
De N-VA komt niet alleen steeds onverbloemd op voor de eigen mening, maar slaagt er zelfs in haar standpunten steeds meer ingang te laten vinden bij de kartelpartner CD&V.
|
Geloof me vrij...ik hoop uit het diepst van mijn hart dat dit het geval is...
Als Vlaams Nationalist hoop ik dan ook dat jullie er in zullen slagen om de (historisch) meest Belgicistische partij van Vlaanderen het licht te laten zien.
Wees dan ook niet boos of wees niet ontmoedigd als er vanuit honderdvijftig jaar frustratie soms goedbedoelde en opbouwende kritiek komt...
Citaat:
Of dacht u dat de Vlaamsgezinde standpunten van bijvoorbeeld Yves Leterme zomaar uit de lucht zijn komen vallen?
|
[/quote]
Laat mij toe hier mijn vrees uit te spreken voor het volgende: Ene zekere G Verhofstadt heeft negen jaar geleden alle vlaamsgezinde organisaties afgedweild om hun te overtuigen van zijn even plotse als onwankelbare Vlaamse ideeëngoed.
Hij heeft er zelfs een paar boekskes (burgermanifesten) over geschreven.
Kan je het mij nu werkelijk kwalijk nemen dat ik de démarches van ene Y Leterme vandaag met die wetenschap in het achterhoofd nu met argusogen bekijk?
Mag ik dan ook aannemen dat jullie deze man met dezelfde kritische blik gadeslaan?
PS: mag ik het een verschrikkelijke schande vinden dat de andere partijen (ja hoor: ook VB) de kiesdrempel hebben ingevoerd?
|