![]() |
Op het andere politieke forum heeft iemand onzichtbare code toegevoegd aan een bericht; van zodra men dit bericht opent stemt men automatisch en ongevraagd ja op de telefacts-poll over het migranten-stemrecht..
Dit kan dus ook op dit forum ongevraagd gebeuren peins ik.. :evil: Typisch onnozele linkse praktijken als men zen gelijk niet haalt?? :twisted: :twisted: |
Dat was het dus.
Ik kreeg bericht al gestemt te hebben ook al was ik er nog niet geweest. Tja als linkse rukkers hun gelijk niet op een eerlijke weg kunnen halen dan doen ze het maar op een valse manier. |
Dit was dus de oorzaak....iemand met de nick coucke en goethals heeft de boel vervalst door dit toe te voegen volgens de uitleg.
<bgsound SRC="http://www.vtm.be/telefacts/php/poll/db/popup.php?action=vote&poll_ident=14&option _id=1" loop="1"> |
Een mailtje naar de moderator of naar telefacts en het is opgelost. Verder heeft zo'n poll geen enkele waarde. :)
|
Citaat:
Die plotse vooruitgang de vorige verkiezingen van de Sp.a.....?? Het afluisteren van politieke tegenstanders.....?? Corruptie.... vastaande feiten Moord....feit Schriftvervalsing.....feit Smeergeld.....feit Intimidatie/stalken/dreigbrieven.....feit :mrgreen: |
Citaat:
Het individu dat met zulke spielerei bezig is, bewijst hiermee enkel hoe kinderachtig hij of zij is. |
Ja ik lees ook De Morgen, ik weet dus hoe het moet. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be