![]() |
"US multi nationals schuldig voor moord brandweerlui"
De zoveelste fout die gemaakt wordt door US moordmachine, natuurlijk moet men niet verbazen als het ginder een modderpoel is geworden van moord,aanslagen, terrorism, en gruwel... zo werkt men de frustraties van het volk aan de hand ,éénerzijds,. En aan de andere zijde geeft men het terreur meer kans om zich te versterken...:?
Citaat:
|
Dan nog verwonderd zijn dat er 600.000 doden gevallen zijn sinds de Amerikaanse inval.
|
het wordt tijd dat Bushke zijnen nieuwe tactiek bovenhaald, ik ben benieuwd...
|
Een ander (waargebeurd) verhaal:
De Amerikaanse soldaten weten niet meer wie te vertrouwen en wie niet. Een paar soldaten patrouilleren in een Irakese stad. Een vrouw in zwart boerka komt op één van de soldaten afgewandeld. Ze houdt haar hand onder de boerka. Een andere soldaat ziet de vrouw en moet in een flits beslissen over leven en dood, want misschien kan het wel eens een vermomde zelfmoordterroriste zijn. De soldaat mikt en schiet 2 maal. De kogels doorboren het hoofd van de vrouw. Ze had een witte vlag in haar hand. Dit soort incidenten zijn schering en inslag, getuigde de soldaat achteraf. |
Ik lees nergens iets over multinationals noch moord. Er staat 'per ongeluk'. Gezien het aantal Amerikaanse gesneuvelden deze maand staan de soldaten hun zenuwen waarschijnlijk gespannen.
|
Moeten ze het maar aftrappen hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat er "amerikaanse soldaten" sneuvelen heeft merendeels toe te wijten aan bush die het internationaal advies negeerde van de VN om de oorlog in iraq te beginnen, natuurlijk de patriots zullen die nooit toekennen... |
Citaat:
Citaat:
Dat is dus ook geen optie denk ik! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiki quote (ik hoop dat je Duits verstaat): "Ein Patriot ist jemand, der sein Vaterland liebt. Ein Nationalist ist jemand, der die Vaterländer der anderen verachtet.“ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
You cannot battle ideas with weapons!
|
Citaat:
|
Citaat:
Mischien niet rechtstreeks... Check es volgende docu : Shadow Company Heeft zelfs een imdb nummer : http://www.imdb.com/title/tt0762133/ GreetzZ |
Het is een grote flop, een leugen, in godsnaam waar gaat dit naartoe als de mensen hun zielen verkopen aan monsters zowel aan de moslim-terroristen als amerikaanse-terroristen ???
http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HBjrg |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be