![]() |
De BUB, die linkse kliek, die beweert de gevestigde orde aan te vallen, is in werkelheid even links als de linkse regeringspartijen!
Kijk maar in hun programma en vooral naar hun handelingen! Wat wij nodig hebben is een BELGISCH RECHTS alternatief, en geen crypto-communisten als de BUB! |
De BUB-ers doen werkelijk alles om aandacht te krijgen. :lol:
|
Citaat:
8O rechts JA, nazistische NEEN... |
Je bent de optie "om te lachen" vergeten in de poll!
|
Citaat:
Niet goed gekeken? Er staat toch "extreem links" in? :twisted: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Wie is nu zo gek, om te sterven voor een koning?
|
De BUB is een centrum-partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kijk eens hier: ze zouden u moeten afschieten, vuile landverradende nazi. :wink: Niet dat ik daar iets van meen, is louter ter illustratie, maakt de :wink: enige verandering aan de boodschap :?: |
Citaat:
(En nu weet je eigenlijk nog niks. :twisted: :wink: ) |
Citaat:
toch maar verzuren dan... |
[quote="Patriot"]
Citaat:
Maar kijk eens hier: ze zouden u moeten afschieten, vuile landverradende nazi. :wink: Zeg patrioteke, je bent weer aan het schelden, exuses geven aan Distel. Stoute jongen. |
[quote="Renilde"]
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad Patriot, lees maar, jij antwoordde aan Distel. |
Distel,
"Meeeuuuuh! - The Aquinas Axiom: What the gods get away with, the cows don't. " Je weet toch dat dat niet van Th. van Aquino komt maar veel ouder is? Het was al een spreekwoord bij de Rmeinen.... |
Citaat:
|
Ik heb zelden zo hard gelachen. Belgicisten die nu onder elkaar beginnen te ruziën.
Maar het klopt nu allemaal. We hebben: Links flaminganten, centrum flaminganten en rechts flaminganten Links federalisten, centrum federalisten en rechts federalisten, Links belgicisten, centrum belgicisten en rechts belgicisten. Een schoon, harmonische indeling! Algemeen genomen, puur geometrisch gezien dan, is Rechts België hier eigenlijk mijn absolute tegenpool. Eindelijk heb ik mijn Nemesis gevonden, mijn bestaan is nu compleet! :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be