Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zigeunergezinnen verliezen leefloon als ze ........ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6571)

Renilde 29 oktober 2003 21:14

kroost niet naar school sturen.

Het Antwerpse OCMW dreigt het leefloon van 4 zigeunergezinnen in te trekken, omdat ze weigeren hun kinderen naar school te sturen.

"We leven hier al 28 jaar en nog nooit hebben we met de buurt problemen gehad"

Betenkent dit dat zij al 28 jaar onderhouden worden door ons????

ward 29 oktober 2003 21:21

Natuurlijk, wat dacht jij anders? :lol:
Plus een schnabbeltje hier en daar,
ze moeten toch af en toe een nieuwe
woonwagen bijkopen hé, voor de
aankomende jeugd.

michr.oscoop 29 oktober 2003 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renilde

Die zigeuners zijn parasieten, buitengeschopt in Tsechië Slovakije en Roemenië, echte Untermenschen die leven van bedrog, diefstal en profiteerderij. Wij zijn hier veel te soft voor dat soort volk, we zouden die zondermeer moeten terugsturen naar hun thuislanden, zéker geen geld geven en zéker geen medische of sociale zorgen. In een ordentelijke moderne maatschappij is geen plaats voor zwervers en lanterfanters.

Aangebrande Phönix 29 oktober 2003 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:

Die zigeuners zijn parasieten, buitengeschopt in Tsechië Slovakije en Roemenië, echte Untermenschen die leven van bedrog, diefstal en profiteerderij. Wij zijn hier veel te soft voor dat soort volk, we zouden die zondermeer moeten terugsturen naar hun thuislanden, zéker geen geld geven en zéker geen medische of sociale zorgen. In een ordentelijke moderne maatschappij is geen plaats voor zwervers en lanterfanters.

Laatste telgen van een verzameling van uitstervende en ooit glorieuze volkeren van nomaden, meesters in plunderen, moorden en verkrachten. Geen muis overleefde deze woeste stormen van razernij die de beschaafde, nee, verstedelijkte wereld overspoelden als vloeken om hun zedeloos gedrag. Kunst en overleven, de essentie van het bestaan samengevat. Volkeren van extremen, extremen die ze wonderwel wisten te uiten en te combineren, maar jammergenoeg niet flexibel genoeg. Althans, zo lijkt het, ooit zal een nieuw volk opstaan dat sterk en aangepast genoeg is. The fittest among the fittest! En wederom zal het stormen in deze wereld vol verwarring en verdwenen overzicht. Dat de demonen en de siddering der vetten ontwaken!

michr.oscoop 29 oktober 2003 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
[aatste telgen van een verzameling van uitstervende en ooit glorieuze volkeren van nomaden, meesters in plunderen, moorden en verkrachten.

Wat is dat nu voor zever. Is dat ironisch bedoeld of zo? Dat ongeregelde volkje met hun onverzekerde en niet geschouwde BMW's zijn we beter kwijt dan rijk. Gaat gij ze binnenpakken Feniks als ze op uw oprit neerstrijken?
En ja, stelen, helen en bedriegen dat is idd hun occupatie, moorden en verkrachten misschien minder maar dat ze TOTAAL geen verrijking voor onze cultuur beteken staat als een paal boven water, dus:WEG ERMEE, geen leefloon en NIKS, eerder gedwongen steriliseren.

Aangebrande Phönix 29 oktober 2003 23:30

Citaat:

...Gaat gij ze binnenpakken Feniks als ze op uw oprit neerstrijken?

Binnenpakken en volgieten met zelfgemaakte absint voor ik de zoon vastbind, de vader neerknal met 3 geweerschoten en dan de rest van het gezin laat afmaken door mijn partizanen met hun bajonettes. Voor de vrouwen zoeken ik een mooie afgrond in de Zwitserse Alpen.

Citaat:

...gedwongen steriliseren.

Now we're talking! Ik wist wel dat we raakpunten hadden. De natuur neemt veel teveel tijd om die zwakke mutaties weg te elimineren. Zo bewijzen deze inferieure rassen. Het is dus niet verboden ze een handje te helpen.

Patriot! 30 oktober 2003 00:00

Citaat:

Citaat:

Binnenpakken en volgieten met zelfgemaakte absint voor ik de zoon vastbind, de vader neerknal met 3 geweerschoten en dan de rest van het gezin laat afmaken door mijn partizanen met hun bajonettes. Voor de vrouwen zoeken ik een mooie afgrond in de Zwitserse Alpen.

Citaat:

Now we're talking! Ik wist wel dat we raakpunten hadden. De natuur neemt veel teveel tijd om die zwakke mutaties weg te elimineren. Zo bewijzen deze inferieure rassen. Het is dus niet verboden ze een handje te helpen.

Alles voor Vlaanderen :twisted:

Suits You, Sir! 30 oktober 2003 00:01

Citaat:

Het Antwerpse OCMW dreigt het leefloon van 4 zigeunergezinnen in te trekken, omdat ze weigeren hun kinderen naar school te sturen.

Schrijf hier eerst eens het volledige artikel met bron, voordat we verder discussieren.

Eugene 30 oktober 2003 00:12

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Weeral een staaltje van echte 'hoogopgeleiden', of zouden het eerder bange typekes zijn die na 18.00 uur niet meer durven buiten te komen en daarom hier hun imbeciele dromen neerschrijven :? :? :!:

TomB 30 oktober 2003 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Weeral een staaltje van echte 'hoogopgeleiden', of zouden het eerder bange typekes zijn die na 18.00 uur niet meer durven buiten te komen en daarom hier hun imbeciele dromen neerschrijven :? :? :!:

Of misschien neemt Eugene zich zodanig aux serieux dat hij de ironie niet kan zien.

filosoof 30 oktober 2003 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Die mogen toch ook hun partij hebben? :twisted:

ward 30 oktober 2003 02:33

Nee medeforummers? Dat zijn die mensen waar ons aller vogele mie, speciaal geld voor moest vrijmaken, om staanplaatsen te creéren. Daar moesten ook sanitaire huisjes voorzien zijn met fris water enz... Opdat zij van die voordelen van de maatschappij, waar ze niet voor willen betalen, konden genieten. Terwijl op bijna hetzelfde moment, onze eigen mensen, die op een "betaalde" camping woonden, moesten verwijderd worden. Eigen mensen die, om met hun pensioentje te kunnen overleven, geen huis konden huren omdat dat te duur was. Die dus wel een heel leven mee hadden betaald voor de maatschappij. Dat was natuurlijk maar eigen "gewezen" werkvolk, en op een camping wonen is tegen de wet, zelfs al betaald ge jaarlijks een standplaats. :evil: :evil: :evil:

filosoof 30 oktober 2003 02:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ward
Nee medeforummers? Dat zijn die mensen waar ons aller vogele mie, speciaal geld voor moest vrijmaken, om staanplaatsen te creéren. Daar moesten ook sanitaire huisjes voorzien zijn met fris water enz... Opdat zij van die voordelen van de maatschappij, waar ze niet voor willen betalen, konden genieten. Terwijl op bijna hetzelfde moment, onze eigen mensen, die op een "betaalde" camping woonden, moesten verwijderd worden. Eigen mensen die, om met hun pensioentje te kunnen overleven, geen huis konden huren omdat dat te duur was. Die dus wel een heel leven mee hadden betaald voor de maatschappij. Dat was natuurlijk maar eigen "gewezen" werkvolk, en op een camping wonen is tegen de wet, zelfs al betaald ge jaarlijks een standplaats. :evil: :evil: :evil:

Als "eigen volk" zero-tolerance" begint te eisen kunnen ze dat soms krijgen... :twisted: dat is 't gevaar van "zero-tolerance"....

ward 30 oktober 2003 02:48

Zéro tolerance tegen "misdaden" zoals diefstal, hooliganisme, inbraken, enz, waarbij slachtoffers vallen, vindt ik "aanvaardbaar". Flauwe kul zoals op een camping wonen, om toch maar de eindjes aan mekaar te krijgen, zonder andere mensen te toucheren, kan je bezwaarlijk "misdaad" noemen hé.
En wat ga je nu inbrengen? Dat ik ergens een vout :lol: schrijf of zo??

filosoof 30 oktober 2003 02:57

Citaat:

Zéro tolerance tegen "misdaden" zoals diefstal, hooliganisme, inbraken, enz, waarbij slachtoffers vallen, vindt ik "aanvaardbaar". Flauwe kul zoals op een camping wonen, om toch maar de eindjes aan mekaar te krijgen, zonder andere mensen te toucheren, kan je bezwaarlijk "misdaad" noemen hé.

Flauwe kul als "op straat rondhangen"kun je ook bezwaarlijk "misdaad" noemen, en toch moest de politie van Dendermonde daar streng tegen optreden..."zero-tolerance"...:twisted:

Herr Flick 30 oktober 2003 07:29

Citaat:

Camping decreet, niet langer mogen parkeren dan 24 uur op den openbare weg en verboden parkeren op privé terrein, zijn allemaal wetten die alleen voor den braven belg gelden, ...

Distel 30 oktober 2003 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Flauwe kul als "op straat rondhangen"kun je ook bezwaarlijk "misdaad" noemen, en toch moest de politie van Dendermonde daar streng tegen optreden..."zero-tolerance"...:twisted:

Misschien kan men die zero-tolerance noemen naar die andere vorm van zero-tolerance, waar u dan ongetwijfeld ook hard tegen bent: het cordon sanitaire.

ward 30 oktober 2003 11:52

Zou je niet beter alles eens lezen als er artikelen verschijnen. Het ging NIET over op straat rondhangen. Het ging WEL om mensen in mekaar rammen en diefstal die ermee gepaard ging. Typisch dat door jullie bril enkel maar de "onschuldige" dingen gezien worden. Daar worden dan conclusies aan vastgeknoopt, die er absoluut niets mee te maken hebben.
Het zijn WEL vriendelijke mensen, als ze in groep samenklitten. Als je er voorbij moet, kan je over de rijweg lopen om te passeren, waar ook steevast gevraagt word of je problemen hebt. Meestal krijg je die dan wel als je durft antwoorden. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

antonius 30 oktober 2003 12:03

En voor de twijfelaars , je moet eens naar Wommelgem gaan kijken naar het domein, grote wagens, bmw, mercedes is daar schering en insalg, zelf gezien en geen taxi-mercedes, nee slk's , sl, bmw 700, 500 serie's en noem maar op. Ik wist niet dat je zoveel betaald werdt door OCMW's.
Wij zijn domme klo...dat we nog gaan werken. En weet je , ja kan ze zelfs geen ongelijk geven, ze pakken aan wat ze krijgen. En hetgeen ze niet krijgen pakken ze wel. Doe zo voort.
En wat Ward zegt is ook totaal waar, hij heeft volle gelijk.
Een echte rechtvaardige wetgeving hier in Belgié.
:? Voor mijn part doen ze maar verder, want het zal toch niks veranderen aan de rijke klo....aan de top.

dejohan 30 oktober 2003 14:03

Citaat:

Alles wordt aangehaald om toch maar op 'vreemden' te kunnen kakken. Een minimum van kennis van zaken is blijkbaar niet meer nodig.

Als het over arme Vlaminkjes ipv zigeunertjes ging dat had je het waarschijnlijk gehad over die linkse ratten van het ocmw's die met hun regelneverij enkel goed zijn om de sociaal zwakkeren nog verder in de afgrond te duwen, en dat enkle de Vlamingehjn de dupe zijn, terwijl elke vreemdeling een villa in Brasschaat krijgt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be