![]() |
Dank u wel mijnheer Hitler
Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten zijn. Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een stuk kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur en burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk totaal onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al denken ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft vermoord.
Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik het niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. |
Re: Dank u wel mijnheer Hitler
> Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, > ook al ben ik het niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar > dat wij hier niet bestuurd worden door een onzichtbare > hand van een > vreemde mogenheid, die niet altijd onze belangen dient maar dat van de > Joden. Had je gedacht. |
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] anoici.org... > Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me > dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten zijn. > Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis > aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis > doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een stuk > kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur en > burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk totaal > onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al denken > ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel > een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat > meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft > vermoord. > > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik het > niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet > bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die > niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. > Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, was het een lief klein jongetje.. (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) |
alsUblieft van Koelman wrote:
> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, > was het een lief klein jongetje.. > (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) Leeft die eigenlijk nog, die Sharon? (J) |
"De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > alsUblieft van Koelman wrote: > >> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >> was het een lief klein jongetje.. >> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) > > Leeft die eigenlijk nog, die Sharon? > > (J) mot je Fidel even vragen.... > |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... >> Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me >> dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten zijn. >> Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis >> aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis >> doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een stuk >> kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur en >> burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk totaal >> onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al >> denken ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in >> Europa, wel een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse >> invloed omdat meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote >> deel) heeft vermoord. >> >> Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel >> schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik het >> niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet >> bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die >> niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. >> > > Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, > was het een lief klein jongetje.. > (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) > Klin foutje beste vriend Het moet wezen: Alois Schicklgruber -- Posted by news://news.nb.nu |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... > > Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me > > dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten zijn. > > Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis > > aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis > > doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een stuk > > kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur en > > burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk totaal > > onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al denken > > ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel > > een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat > > meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft > > vermoord. > > > > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel > > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik het > > niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet > > bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die > > niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. > > > > Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, > was het een lief klein jongetje.. > (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) > .... en later trouwde hij met Franziska Matzelsberger (1861-1884) en kregen twee kinderen Alois (1882-?) Angela (1883-?) na de dood van Franziska trouwde hij met Klara Pölzl en kregen ze vijf kinderen. Gustav (1885-7) Ida (1886-8) Adolf (1889-1945) Edmund (1894-1900) Paula (1896-?) Was dus even een foutje met Alois, was Adolf's vader. Maar de latere führer schijnt inderdaad in het begin een gemiddeld kind te zijn geweest, een tijdlang zelfs nog een koorknaap in het benedictijnenklooster te Lambach. Bron: Hitler, leven en ondergang van een tiran - Alan Bullock. |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> alsUblieft van Koelman wrote: >> >>> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >>> was het een lief klein jongetje.. >>> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) >> >> Leeft die eigenlijk nog, die Sharon? >> >> (J) > > mot je Fidel even vragen.... Voor jouw informatie, vandaag nieuwe filmbeelden van vandaag van Fidel op Cubavision te zien tijdens de Mesa Redonda en bij het Journaal. Waarschijnlijk zullen die beelden nu al op CNN te zien zijn. Nederlands journaal loopt altijd achter. Fidel ziet er heel goed uit. Grtz. Albert www.sabroso.cjb.net |
"Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] anoici.org... >> > Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik >> > me >> > dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten > zijn. >> > Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis >> > aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis >> > doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een >> > stuk >> > kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur >> > en >> > burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk >> > totaal >> > onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al > denken >> > ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel >> > een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat >> > meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft >> > vermoord. >> > >> > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel >> > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik >> > het >> > niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet >> > bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, >> > die >> > niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. >> > >> >> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >> was het een lief klein jongetje.. >> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) >> > ... en later trouwde hij met Franziska Matzelsberger (1861-1884) en kregen > twee kinderen > Alois (1882-?) > Angela (1883-?) > > na de dood van Franziska trouwde hij met Klara Pölzl en kregen ze vijf > kinderen. > Gustav (1885-7) > Ida (1886-8) > Adolf (1889-1945) > Edmund (1894-1900) > Paula (1896-?) > > Was dus even een foutje met Alois, was Adolf's vader. > Maar de latere führer schijnt inderdaad in het begin een gemiddeld kind te > zijn geweest, een tijdlang zelfs nog een koorknaap in het > benedictijnenklooster te Lambach. > > Bron: Hitler, leven en ondergang van een tiran - Alan Bullock. > Ik geef je een 10, voor googelen. > > |
"Willem" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] anoici.org... >>> Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me >>> dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten >>> zijn. Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de >>> crisis aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de >>> Israelis doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren >>> een stuk kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van >>> infrastructuur en burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de >>> Amerikanen eigenlijk totaal onder Joodse controle staan en eigenlijk >>> geen eigen stem hebben, al denken ze dat natuurlijk wel. Tevens >>> realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel een eigen stem hebben omdat >>> wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat meneer Hitler in de WWII >>> alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft vermoord. >>> >>> Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel >>> schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik het >>> niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet >>> bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die >>> niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. >>> >> >> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >> was het een lief klein jongetje.. >> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) >> > Klin foutje beste vriend > Het moet wezen: Alois Schicklgruber Aha, maar in het era dat hij leefde schreef men graag met dubbel s. > > > -- > Posted by news://news.nb.nu |
"Albert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> alsUblieft van Koelman wrote: >>> >>>> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >>>> was het een lief klein jongetje.. >>>> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) >>> >>> Leeft die eigenlijk nog, die Sharon? >>> >>> (J) >> >> mot je Fidel even vragen.... > > Voor jouw informatie, vandaag nieuwe filmbeelden van vandaag van Fidel op > Cubavision te zien tijdens de Mesa Redonda en bij het Journaal. > Waarschijnlijk zullen die beelden nu al op CNN te zien zijn. > Nederlands journaal loopt altijd achter. > > Fidel ziet er heel goed uit. > Het moet wel waar zijn anders hadden ze nooit die beelden kunnen maken, toch? |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> >> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] anoici.org... >>> > Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik >>> > me >>> > dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten >> zijn. >>> > Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis >>> > aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis >>> > doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een >>> > stuk >>> > kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur >>> > en >>> > burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk >>> > totaal >>> > onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al >> denken >>> > ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, >>> > wel >>> > een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed >>> > omdat >>> > meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft >>> > vermoord. >>> > >>> > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel >>> > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik >>> > het >>> > niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier >>> > niet >>> > bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, >>> > die >>> > niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. >>> > >>> >>> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, >>> was het een lief klein jongetje.. >>> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) >>> >> ... en later trouwde hij met Franziska Matzelsberger (1861-1884) en >> kregen >> twee kinderen >> Alois (1882-?) >> Angela (1883-?) >> >> na de dood van Franziska trouwde hij met Klara Pölzl en kregen ze vijf >> kinderen. >> Gustav (1885-7) >> Ida (1886-8) >> Adolf (1889-1945) >> Edmund (1894-1900) >> Paula (1896-?) >> >> Was dus even een foutje met Alois, was Adolf's vader. >> Maar de latere führer schijnt inderdaad in het begin een gemiddeld kind >> te >> zijn geweest, een tijdlang zelfs nog een koorknaap in het >> benedictijnenklooster te Lambach. >> Heet onze JPB niet ook zoiets gedaan in zijn jeugd? |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > > > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected] anoici.org... > >> > Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik > >> > me > >> > dat wij in Europa eigenlijk Adolf Hitler een beetje dankbaar moeten > > zijn. > >> > Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis > >> > aankeken was opmerkelijk, de Amerikanen steunden alles wat de Israelis > >> > doen onvoorwaardelijk, en Europa (of iig Europese landen) waren een > >> > stuk > >> > kritischer, bijvoorbeeld tegenover het bombarderen van infrastructuur > >> > en > >> > burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Amerikanen eigenlijk > >> > totaal > >> > onder Joodse controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al > > denken > >> > ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat wij, in Europa, wel > >> > een eigen stem hebben omdat wij 'vrij' zijn van de Joodse invloed omdat > >> > meneer Hitler in de WWII alle Joden (of iig het overgrote deel) heeft > >> > vermoord. > >> > > >> > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel > >> > schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer Hitler dankbaar, ook al ben ik > >> > het > >> > niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier niet > >> > bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, > >> > die > >> > niet altijd onze belangen dient maar dat van de Joden. > >> > > >> > >> Toen AH nog Aloiss Schickelgrueber heette, > >> was het een lief klein jongetje.. > >> (zelfs scharon is ooit een lief klein jongetje geweest) > >> > > ... en later trouwde hij met Franziska Matzelsberger (1861-1884) en kregen > > twee kinderen > > Alois (1882-?) > > Angela (1883-?) > > > > na de dood van Franziska trouwde hij met Klara Pölzl en kregen ze vijf > > kinderen. > > Gustav (1885-7) > > Ida (1886-8) > > Adolf (1889-1945) > > Edmund (1894-1900) > > Paula (1896-?) > > > > Was dus even een foutje met Alois, was Adolf's vader. > > Maar de latere führer schijnt inderdaad in het begin een gemiddeld kind te > > zijn geweest, een tijdlang zelfs nog een koorknaap in het > > benedictijnenklooster te Lambach. > > > > Bron: Hitler, leven en ondergang van een tiran - Alan Bullock. > > > > Ik geef je een 10, > voor googelen. > > > > > > Dank je, maar het had niets met googelen te maken. 't Was gewoon uit een boek. |
Hypo wrote:
> "Albert" <[email protected]> schreef in bericht ... >> Voor jouw informatie, vandaag nieuwe filmbeelden van vandaag van Fidel op >> Cubavision te zien tijdens de Mesa Redonda en bij het Journaal. >> Waarschijnlijk zullen die beelden nu al op CNN te zien zijn. >> Nederlands journaal loopt altijd achter. >> >> Fidel ziet er heel goed uit. > > Het moet wel waar zijn anders hadden ze nooit die beelden kunnen > maken, toch? Dat zouden ze anders nooit doen, ook al konden ze het. Want dat zou bedrog van het Cubaanse volk zijn! En dat laat niet met zich sollen, dat weet je. Je hebt zo een revolutie als je daar als leider iets verkeerd doet! (J) |
Another anonymous wrote:
> Toen de oorlog in Libanon uitbrak afgelopen zomer toen realiseerde ik me hoe de Islam de Europese onafhankelijkheid ondergraven heeft. Het verschil tussen hoe Amerika en Europa verschillend tegen de crisis aankeken was opmerkelijk, veel Europeanen vergoeilijken alles wat Hezbollah doet onvoorwaardelijk, en Amerika was een stuk kritischer, bijvoorbeeld tegenover het met raketten beschieten van infrastructuur en burgerdoelen. Ik realiseerde mij toen dat de Europeanen eigenlijk totaal onder Islamitische controle staan en eigenlijk geen eigen stem hebben, al denken ze dat natuurlijk wel. Tevens realiserde ik mij dat zij, in Amerika, wel een eigen stem hebben omdat zij 'vrij' zijn van de Islamitische invloed omdat er daar veel minder Islamitische immigratie heeft plaatsgevonden. > > Nu heb ik zelf niets tegen Moslims, maar ik vond dit contrast toch wel schrijnend. Stiekem ben ik bang dat wij hier bestuurd worden door angst voor gewelddadige immigranten, die niet onze belangen dient maar die van de Islam. > |
Anonymous wrote:
.. > Nu heb ik zelf niets tegen Joden, maar ik vond dit contrast toch wel schrijnend. Stiekem ben ik dus meneer > Hitler dankbaar, ook al ben ik het niet eens met zijn ideologie. Stiekem ben ik dankbaar dat wij hier > niet bestuurd worden door een onzichtbare hand van een vreemde mogenheid, die niet altijd onze > belangen dient maar dat van de Joden. > We worden hier bestuurd door door de zeer zichtbare hand van de Amerikaanse overheid. Heeft met Hitler of joden niets te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be