Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Antwerpen wordt weldra super goed bestuurd!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=65915)

leontina 29 oktober 2006 00:07

Antwerpen wordt weldra super goed bestuurd!!!

Een greep uit de betere uitspraken van de nieuwe burgemeester en schepenen van Antwerpen:
Lauwers: Laat de wilde stakingen van de jaren '80 en '90 maar terugkomen
Bungeneers (Dierenwelzijn): Er moet een einde komen aan al die tigerkidnappings
Janssens (Burgemeester): Sinds wij thuis een alarmsysteem hebben is veiligheid geen gespreksonderwerp meer
Monica De Coninck: Uitslapen is voor doppers en steuntrekkers
Robert Voorhamme (Onderwijs): Met al zijn naamvallen is het Latijn te moeilijk voor de allochtonen.
Het zal er schoon uitzien in Antwerpen...
(bron: www.defrut.be)

duveltje382 29 oktober 2006 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leontina (Bericht 2117652)
Een greep uit de betere uitspraken van de nieuwe burgemeester en schepenen van Antwerpen:
Janssens (Burgemeester): Sinds wij thuis een alarmsysteem hebben is veiligheid geen gespreksonderwerp meer
Robert Voorhamme (Onderwijs): Met al zijn naamvallen is het Latijn te moeilijk voor de allochtonen.

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Wat een onzin toch,ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat zij eens de pech van mij mag overnemen
Ik werk trouwens wel,maar ik ben arm en lijd soms honger

Uh-Huh 29 oktober 2006 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leontina (Bericht 2117652)

Horen deze grapjes niet eerder thuis in K&K? Of moeten we hier een serieuze discussie over voeren? :?

duveltje382 29 oktober 2006 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2117678)
Horen deze grapjes niet eerder thuis in K&K? Of moeten we hier een serieuze discussie over voeren? :?

Zeker geen K&K :evil:
Het word tijd dat we ook hier eens over durven praten

Uh-Huh 29 oktober 2006 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2117682)
Zeker geen K&K :evil:
Het word tijd dat we ook hier eens over durven praten

Euh.. ik weet bijna zeker dat ik dat van Janssens ooit al eens heb gehoord in een of ander VRT-programma en dat het als grapje bedoeld was.

duveltje382 29 oktober 2006 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2117684)
Euh.. ik weet bijna zeker dat ik dat van Janssens ooit al eens heb gehoord in een of ander VRT-programma en dat het als grapje bedoeld was.

Nooit verschuilen achter grapjes in politiek,en zeker niet bij die rode zender(nu ja rood van SP.A?blauw zou beter zijn hé)

Jazeker 29 oktober 2006 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2117656)
Wat een onzin toch,ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat zij eens de pech van mij mag overnemen

Duveltje, jouw stem doet er niet meer toe. De migranten stemmen vollop Sp.a of je dat nu wil of niet.

Bovenbuur 29 oktober 2006 08:04

Citaat:

Janssens (Burgemeester): Sinds wij thuis een alarmsysteem hebben is veiligheid geen gespreksonderwerp meer.
Dit zal wel niet tijdens het debat over veiligheid zijn geweest. Een politicus is de hele dag aan het praten, rare uitspraken zijn voor iedereen te vinden.

duveltje382 29 oktober 2006 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2117772)
Duveltje, jouw stem doet er niet meer toe. De migranten stemmen vollop Sp.a of je dat nu wil of niet.

Maar die van jou evenmin hoor,en geloof me vrij dat migranten niet dom blijven ,die weten ook dat ze bedrogen zijn door SP.A

Erw 29 oktober 2006 09:22

Een schepen van dierenwelzijn... De gemakkelijke papierschuifpostjescreatie-drift van het regime heeft de grenzen weeral es verlegd. Moesten ze zijn loon uit eigen zak moeten betalen, het zou geen waar zijn geweest.

Jan Meuleman 29 oktober 2006 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 2117944)
Een schepen van dierenwelzijn... De gemakkelijke papierschuifpostjescreatie-drift van het regime heeft de grenzen weeral es verlegd. Moesten ze zijn loon uit eigen zak moeten betalen, het zou geen waar zijn geweest.

Valt het welzijjn van mestkevers dan ook onder de bevoegdheid van Bungeneers?

Erw 29 oktober 2006 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2117950)
Valt het welzijjn van mestkevers dan ook onder de bevoegdheid van Bungeneers?

Ik vrees van niet, dan moet 'm een overall aantrekken en zich vuil maken, en dat ruikt té sterk naar een jobke in de privé sector.

Marlboro 29 oktober 2006 13:32

Antwerpen is verneukt en zal nog meer dan ooit verneukt worden nu.

Uh-Huh 29 oktober 2006 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2117772)

Tja, iemand die stemt op een extremistische en door de rechtbank veroordeelde partij, kan anderen moeilijk iets verwijten. Beetje consequent blijven eh.

andev 29 oktober 2006 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2117678)

Het past niet in het kraampje. Juist.
Laten we nog wat VB-bashen.

Toch nog dit: Antwerpen zal een slaapstad worden met al die doppers enz
Het latijn moet dringend vervangen worden door Arabisch, dat zal meer mensen aanspreken...

duncan 21 mei 2007 21:30

4 jaar geleden zei men dat ook; de 4 jaar DAARVOOR ook + 15 jaar cvp heeft daar ook niet veel aan verandert aan het beleid te Antwerpen .

* OPEN vld EN vroegere vld = 8 jaar armen armer maken en mensen NOG meer uitbuiten .

AdrianHealey 21 mei 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2117656)

Met 1 000 in de maand?

Jij durft.

proxy2222 21 mei 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2676142)
4 jaar geleden zei men dat ook; de 4 jaar DAARVOOR ook + 15 jaar cvp heeft daar ook niet veel aan verandert aan het beleid te Antwerpen .

* OPEN vld EN vroegere vld = 8 jaar armen armer maken en mensen NOG meer uitbuiten .

Oude posts aan 't oprafelen Duncan ? Geef het toch op, Antwerpen-stad wordt het nieuwe Brussel. Verkocht aan de allochtonen...

duncan 21 mei 2007 21:44

ja das just :-D

ikke oude posts ophalen nee nee gewoon op de juiste tijd en plaats iet melden misschien niks terug ophalen ...waarom denkt ge dat ?

:-)

duncan 21 mei 2007 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2676149)
Met 1 000 in de maand?

Jij durft.

Ik denk dat zij en ik minder verdienen :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be