![]() |
Antwerpen wordt weldra super goed bestuurd!!!
Een greep uit de betere uitspraken van de nieuwe burgemeester en schepenen van Antwerpen:
Lauwers: Laat de wilde stakingen van de jaren '80 en '90 maar terugkomen Bungeneers (Dierenwelzijn): Er moet een einde komen aan al die tigerkidnappings Janssens (Burgemeester): Sinds wij thuis een alarmsysteem hebben is veiligheid geen gespreksonderwerp meer Monica De Coninck: Uitslapen is voor doppers en steuntrekkers Robert Voorhamme (Onderwijs): Met al zijn naamvallen is het Latijn te moeilijk voor de allochtonen. Het zal er schoon uitzien in Antwerpen... (bron: www.defrut.be) |
Citaat:
Wat een onzin toch,ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat zij eens de pech van mij mag overnemen Ik werk trouwens wel,maar ik ben arm en lijd soms honger |
Citaat:
|
Citaat:
Het word tijd dat we ook hier eens over durven praten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een schepen van dierenwelzijn... De gemakkelijke papierschuifpostjescreatie-drift van het regime heeft de grenzen weeral es verlegd. Moesten ze zijn loon uit eigen zak moeten betalen, het zou geen waar zijn geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Antwerpen is verneukt en zal nog meer dan ooit verneukt worden nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we nog wat VB-bashen. Toch nog dit: Antwerpen zal een slaapstad worden met al die doppers enz Het latijn moet dringend vervangen worden door Arabisch, dat zal meer mensen aanspreken... |
4 jaar geleden zei men dat ook; de 4 jaar DAARVOOR ook + 15 jaar cvp heeft daar ook niet veel aan verandert aan het beleid te Antwerpen .
* OPEN vld EN vroegere vld = 8 jaar armen armer maken en mensen NOG meer uitbuiten . |
Citaat:
Jij durft. |
Citaat:
Oude posts aan 't oprafelen Duncan ? Geef het toch op, Antwerpen-stad wordt het nieuwe Brussel. Verkocht aan de allochtonen... |
ja das just :-D
ikke oude posts ophalen nee nee gewoon op de juiste tijd en plaats iet melden misschien niks terug ophalen ...waarom denkt ge dat ? :-) |
Citaat:
Ik denk dat zij en ik minder verdienen :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be