![]() |
Onbetaalde boete wordt ingehouden van loon
Persoonlijk ben ik tegenstander van deze wet aangezien het het recht om in beroep te gaan ondermijnt.
Citaat:
|
Komaan... stem VLD en SP.a... het is een nieuwe inkomstenbron voor hen.
|
Hoe lang gaat dat hier verdomme nog duren eer de mensen wakker worden en de politiek aan de kant schuiven? :evil:
|
Geldt dat ook voor een werkloosheidsuitkering?
|
Ik maak me toch ergens ook de bedenking dat er mensen zijn die hun boetes niet betalen en vrijuit gaan omdat "het gerecht" wel andere katjes te geselen heeft. Meestal zijn dat dan nog mensen die menen, omdat ze ergens een invloedrijke persoon kennen, dat de wetten en reglementen niet voor hen gemaakt zijn. Helemaal unfair tegenover diegenen die korrekt toegeven dat ze in fout waren, en gewoon wel hun plicht vervullen en betalen.
Uiteraard kan er iets mis lopen en is men om bepaalde redenen en terecht niet akkoord. Maar eerst betalen en dan protesteren moet ook kunnen en zo zal men alvast een aantal "profiteurs" wat meer achter hun vodden zitten. Met het korrekt betalen van de belastingen is het ook een beetje van datte... Mooie sport om te foefelen, maar we mogen niet vergeten dat het dan de mensen zijn die niet de kans hebben om te foefelen die het verschil mogen bijpassen... |
Ik ben sowieso tegen deze wet, net als ik tegen elke belasting op inkomen ben. Van de lonen moeten ze afblijven! :evil:
|
Citaat:
- parkeerovertreding terwijl ik zelf achter het stuur van mijn wagen zat (stilstaan <> parkeren) - wagen weggesleept omwille van tijdelijk parkeerverbod waar de verkeersborden pas 8 uur voor het wegslepen werden geplaatst - ... ... tot vandaag heb ik de modelijkheid én het recht om in beroep te gaan wat in alle gevallen tot nu toe is bevestigd. Met dit wetsvoorstel vervalt een RECHT En wat me nog het meeste stoort ... we slikken het allemaal zonder boe of bah. |
En hoe gaan ze "het loon" van een zelfstandige aanpakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal duren tot een vader van tien kleine totters voor de deuren van het Ministerie van Justitie of wat dan ook staat te bonken.
|
Ik ben tegen boetes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er ook tegen: zoals gezegd vervalt hiermee het recht om in beroep te gaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be