![]() |
DISCRIMIENAZIE !!!!!
http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html
als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! MINDER DAN DE HELFT !!!!! |
Re: DISCRIMIENAZIE !!!!!
D®ßukkåke! schreef: > http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! Je krijgt wat je verdiend????! |
>
http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...voor_meer_loon ..html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! Jij word ook vaker ziek. |
Dick Schneider wrote:
> D®ßukkåke! schreef: > >> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >> >> >> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >> >> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >> >> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > > > Je krijgt wat je verdiend????! > Had je maar bij een 'werkgever' met een CAO gewerkt. JayJBee "soospromotie zit er niet in, he?!" |
""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. groeten dolphin |
"dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >> >> >> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >> >> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >> >> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > > > op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken > wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. > > en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze > daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik > Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan > ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. > > groeten > > dolphin Werken, nog meer werken..?? waar dan..?? dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Werken, nog meer werken..?? > waar dan..?? > dr is niet meer werk, maar minder en minder. ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. groeten dolphin |
"dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Werken, nog meer werken..?? >> waar dan..?? >> dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar > gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele > machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? |
Z.O.Z. schreef:
> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Werken, nog meer werken..?? >>> waar dan..?? >>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. > > Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en > het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? > > Wie vind er machines uit om minder te werken? |
alsUblieft van Koelman wrote:
> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >>> >>> >>> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >>> >>> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >>> >>> MINDER DAN DE HELFT !!!!! >> >> op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken >> wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. >> >> en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze >> daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik >> Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan >> ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. >> >> groeten >> >> dolphin > > Werken, nog meer werken..?? > waar dan..?? > dr is niet meer werk, maar minder en minder. er is voldoende werk. loop maar willekeurig achter wat Polen aan en je vind werk... |
dolphin schreef:
> "surodje" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Z.O.Z. schreef: >>> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Werken, nog meer werken..?? >>>>> waar dan..?? >>>>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >>>> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >>>> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >>>> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. >>> Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en >>> het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? >> Wie vind er machines uit om minder te werken? > > zeker de jaren 60 en 70 niet meegemaakt ? > > groeten > > dolphin > > Echt wel. En ik ben niemand tegen gekomen die machines maakte om minder te hoeven werken. |
surodje wrote:
> Z.O.Z. schreef: >> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >>> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >>>> Werken, nog meer werken..?? >>>> waar dan..?? >>>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >>> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >>> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >>> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. >> >> Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en >> het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? > > Wie vind er machines uit om minder te werken? Zou Z.O.Z. al veel machines hebben uitgevonden om minder te moeten werken? (J) "Zou Z.O.Z. eigenlijk veel werken?" |
"surodje" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Echt wel. En ik ben niemand tegen gekomen die machines maakte om minder te > hoeven werken. nee je hebt wel meer mensen die eigenlijk niet meer weten waarom ze iets doen , zolang ze maar inkomen hebben en kunnen kopen. groeten dolphin |
"D®ßukkåke!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > alsUblieft van Koelman wrote: > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected].. . > >> ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected].. . > >>> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...voor_meer_loon ..html > >>> > >>> > >>> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > >>> > >>> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > >>> > >>> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > >> > >> op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken > >> wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. > >> > >> en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze > >> daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik > >> Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan > >> ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. > >> > >> groeten > >> > >> dolphin > > > > Werken, nog meer werken..?? > > waar dan..?? > > dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > er is voldoende werk. loop maar willekeurig achter wat Polen aan en je > vind werk... .... of een auto met Duitse kentekenplaat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be