![]() |
zoals softdrugs weer eens van de politieke agenda
gehaald zijn word t weer eens tijd voor een nieuw projectje om aandacht te trekken :D heel simpel, een aantal belgen zet zich massaal aan het kweken van zaad, duizenden, honderduizenden, indien mogelijk miljoenen zaden (geen probleem, in andere landen gaan hier ook al stemmen voor op) als de zaadvoorraad voldoende is om een populatie te creeren die zichzelf can onderhouden, begint t... plantjes waar iemands creativiteit t maar toelaat.. in elk stadspark, elk bos... in afgezonderde gebieden populaties zo groot dat ze zichzelf kunnen onderhouden en voortplanten, in de plantenbakken van fdw, voor t atomium!!! kwil de kop van jan wel eens zien als ie plantjes uit zn hol ziet groeien haha dat t gerecht dit maar eens tegenhoud :D een geheel nieuwe markt voor tuinmannen haha :twisted: dit alles als een gecoordineerde actie, samen met growers in amerika, frankrijk duitsland noem maar op! hehe misschien dat dit qua statement wel kan tellen lets take over the world :D |
Citaat:
|
wel misschien kan je toch maar beter legaliseren als je me dom wil houden, ik heb al een week niets meer gerookt :p
PS: de nieuwere aangepaste cannabissoorten kunnen wel degelijk overleven in ons leefmilieu maakiemaargeenillusies :P |
:lol: :lol: :lol: ik denk dat je dan vooral de groenen tegen uw kas zult krijgen! Zoiets noemt men in het groen vakjargon "faunavervalsing"! :lol:
|
Citaat:
Het is dan altijd leuk voor de autmobilisten die daar constant in de file staan, er eentje tussendoor te blowen. De verkeersagressiviteit zou zienderogen afnemen :) |
Citaat:
Goed zo! :P |
geen problemen mee, blij bwa...
onze bananenrepubliek baart mij nu nog meer kopzorgen dan normaal (normaal lachkicken op hun domheid, nu erger ik me eraan) maar voor de rest gaat t wel goed :D |
Citaat:
Met laag THC planten doe je het best zo: ga naar de eerste de beste zaadwinkel, en koop daar kempzaad (voor de voliérevogeltjes), ook in een hengelsportwinkel willen ze het wel eens hebben (als lokaas, vissen zijn er dol op). Normaal zijn die zaadjes gesteriliseerd (ze kiemen dan niet meer), maar in sommige partijen ontkiemt zo'n 5% toch. Laten opgroeien tot ze zo'n 20 cm zijn en dan uitplanten op een zonnige plaats, na de laatste wintervorst. |
Dat doet mij denken aan de actie die Agalev en andere andere groene bewegingen gedaan hebben in de schijnvallei.
Ze hebben daar alle vreemde planten gaan uitdoen. Want die vreemde planten overwoekerden het oude inlandse groen zodat het verstikte. De inlandse planten kregen geen kans meer. Eigen groen eerst met andere woorden. :wink: |
Citaat:
Smoort nog wa boembastieks tot uw miezerige brains helemaal uit elkaar hangen, van mij moogde. |
Citaat:
Daar maak ik mij inderdaad geen ilusies over, daarmee dat het zo'n idioot idee is, ! Canabis planten worden redelijk hoog dacht ik, gaan dus andere planten verdringen, en verspreiden bovendien een verschikkelijke stank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Coekie |
Citaat:
????????????????? En ambiorix was de voorzanger van de beatles! aan slapen tijdens de lessen geschiedenis en biologie zeker! :lol: :lol: :lol: canabis is hier nooit inheems geweest en touw werd van vlas gemaakt! |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze er higher van worden mag dat wel, ... :wink: Eigen roes eerst, ! |
idd, laagthc gehalte, maar tis niet om der wiet vanaf te halen,
ook geen kempzaad, gewoon een aantal van de nu sterkst bekende soorten moederplanten buiten, volledig bestuiven, en zaad plukken... t hoeft ook niet voor direct te zijn, n paar jaartjes voorbereiding zodat we genoeg zaad hebben om belgie onder te strooien maar om al die say no to drugs pipo´s met hun neus recht in de drugs te steken. nada. als we het vriendelijk vragen gebeurt er hier toch niks... en de groenen komaan!!! ten eerste ze zitte ni eens in de regering, en t zou hypocriet zijn, dan probveeert er is IEMAND om belgie wa groener te maken...+ kzal wel opletten dak niet in beschermde gebieden ga strooien :p gaat t door? zal van de rest van de wereld afhangen :D ps: deze zijn niet genetisch aangepast of meestal niet, gewoon jarenlang gekruist met sterkere soorten etc... dus aglev mag zn kop houden |
Citaat:
Dus toch eigen roes eerst, ! wietfascist, ! :wink: |
Citaat:
Ook als wilde plant was het courant, in de meeste wetenschappelijke flora staat het er nog tussen als inheemse plant. Wist je trouwens dat de cannabinae-familie in onze streken maar twee soorten heeft? De eerste is cannabis, de tweede is.....hop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be