![]() |
gewoon uit nieuwsgierigheid,voor wie zou jij stemmen :?: :mrgreen:
|
BUB.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voila, en al direct de meerderheid 8) |
Citaat:
niet voor lang :) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
4 personen op 9 is geen meerderheid
belgie BARST !!!!!! |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Uw meerderheid is al lang onbestaande op dit moment, U bent wel nog de grootste partij samen met het Vlaams Blok. Elk 28% (aangenomen dat iedereen die Andere kiest voor BUB kiest natuurlijk..)
|
Vlaams Blok.
|
![]() |
De linkse tyfus heeft al zo´n aanzienelijke schade toegebracht aan ons cultureel en maatschappelijk draagvlak dat het VLAAMS BLOK
mijn stem heeft tot in mijn kist. |
Hebben we nu al iedereen gehad :?: 8)
|
Omdat dit zoals de 8562347392154 ste verkiezingspoll is stem ik lekker niet! Na!
|
Waarom is de B.U.B. weeral geen optie en moeten we ons tevreden stellen met "andere"?
Is dat democratie? |
Citaat:
De N-VA is ook niet zo'n grote partij in vergelijking met bijvoorbeld de VLD, maar is wel heel wat groter dan LPF of BUB. |
De essentie van democratie is inderdaad dat alle minder grote of nieuwe partijen worden afgegaan. Ofwel moet je je poll beperken tot de parlementair vertegenwoordigde partijen.
|
Ik dacht dat het LA en de PVDA er wel tussen stonden en dat zijn niet direct grote partijen, en dan ben ik nog heel vriendelijk. :wink: Misschien is de BUB wel groter.
|
Hopelijk gaan zoveel mogelijk leden hun stem uitbrengen en krijgen we een duidelijke poll :wink:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be