![]() |
Eén Wereldvakbond
ICFTU en WCL worden ITUC
Op een driedaags congres in Wenen, van 1 tot 3 november 2006, zullen de twee grootste confederaties van vakbonden, ICFTU en WCL, de krachten bundelen en één confederatie worden met de naam ITUC, voluit de International Trade Union Confederation. De nieuwe koepel zal met meer dan 370 aangesloten vakbonden in 152 landen, in totaal meer dan 170 miljoen leden tellen. Als het lukt om de draagkracht van deze koepel te versterken, dan zullen dat op termijn nog veel meer leden worden. De zetel van ITUC zal net als die van het WCL en het ICFTU in Brussel staan. www.icftu.org www.cmt-wcl.org www.icftuafro.org (ICFTU in Afrika) |
One world government (dictatorship), here we come !
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vrees dat je het overschat... |
Citaat:
Uw enthousiasme zal wel eens snel kunnen bekoelen |
Citaat:
Daarom alleen al ben ik enthousiast. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
langzaam maar zeker
|
Citaat:
Die overtreders toch, eerst iets mispeuteren en dan weigeren te betalen. Ik ken er die weigeren parkeergeld te betalen. Ze beweren dat een boete minder kost dan geld in de automaat te steken. Nu het ook bewezen is dat ze hun boetes niet betalen ........ |
Citaat:
En dan zijn ze verwonderd dat de mensen niet vies zijn van zwart werk. Ik pak in elk geval alles wat ik er in't zwart kan bijpakken met 2 handen en een glimlach, zeker weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vakbonden zijn duidelijk kapitalistisch, want ze hebben een monopoliedrang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De NWO aan het werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be